    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: co bardziej wygłuszy- suporex czy regips i wełna
    Date: Tue, 10 Jan 2012 18:39:09 +0100

    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Wkładanie cieńszej wełny do grubszego profila to kiepska oszczędność.
    > Do profilów 75mm jest dostępna wełna o grubości 75mm.

    Tu nie chodziło o oszczędność, tylko lepsze parametry akustyczne :)
    Wełna w ścianie nie powinna dotykać płyt.
    Jeśli chodzi o oszczędności, to ja z kolei uważam, że pojedyncza warstwa płyty
    to kiepska oszczędność. Raptem 4-5zł/m2 czyli mniej niż połowa tego, co weźmie
    malarz za pomalowanie tej ściany. Różnica między 1 a 2 warstwami jest kolosalna.

    --
    Bartek