  • 1. Data: 2010-09-15 19:40:01
    Temat: co lubią myszy??!
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Zalęgły mi się myszy w dużych ilościach (nota bene podobno wróży to ostrą
    zimę)!
    Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni chodzą sobie koło
    nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

  • 2. Data: 2010-09-15 20:07:18
    Temat: Re: co lubią myszy??!
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    p 47 wrote:

    > Zalęgły mi się myszy w dużych ilościach Jak to wytępić??

    Jeżem.

  • 3. Data: 2010-09-15 20:08:59
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni chodzą sobie koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    może im kiełbaska nie smakuje :-)
    najlepszą z prostych przynęt jest zwykły chleb, swego czasu brały się
    na to zarówno myszy jak i szczury, z tymi drugimi był problem, przy
    nakładaniu przynęty trzeba uważać, żeby nie zostawić swojego zapachu,
    robiłem to w lateksowych rękawiczkach i wyparzając łapki przed każdym
    użyciem, może z myszami jest tak samo...
    zastosuj gotowe przynęty w tubce, są skuteczniejsze, a może spróbuj z
    trutką, ale koniecznie mumifikującą

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2010-09-15 20:12:29
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    W dniu 2010-09-15 21:40, p 47 pisze:
> [...]
    > koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Nie kupuj kiełbasy w hipermarkecie.

    Adam

  • 5. Data: 2010-09-15 20:27:25
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Ja do pułapek wkładałem kostki boczku surowego - i się łapały:)
    Może Twoja kiełbasa była z Constaru?:)
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2010-09-15 20:38:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 15 Sep 2010 21:40:01 +0200, p 47 napisał(a):

> [...]
    > Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni chodzą sobie koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Myszki lubią żółty serek. I to wcale nie jest bajka.

    PS. Tylko może niekoniecznie zakładaj do łapki wielki kawał, ale kosteczkę
    wielkości pół cm.

  • 7. Data: 2010-09-15 20:43:00
    Od: Olo <w...@j...cy>

> [...]
    > koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Jak chcesz się ich pozbyć kup sobie świnkę morską. Nie wiem jak to
    działa ale u znajomych jak kupili dzieciakowi świnkę wszystkie myszy się
    wyniosły - może zapach je odstrasza.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 8. Data: 2010-09-15 21:01:40
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "p 47" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Młodą, zdrową kocicę.

  • 9. Data: 2010-09-15 21:13:36
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Makaron z zupek chinskich, kota.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2010-09-15 21:14:16
    Od: medea <x...@p...fm>

> [...]
    > koło
    > nich i...nic,- gardzą cwaniaczki; -Jak to wytępić??

    Zwabić do siebie jakieś koty.

    Ja ostatnio mam inny problem - okoliczne koty (nie moje) regularnie
    znoszą mi pod dom zagryzione myszy i krety, w ilościach jak dla mnie
    zadziwiających. Niemal codziennie przynajmniej jeden nowy łup. Nie
    zżerają tego, tylko zostawiają pod drzwiami. Ostatnio znalazłam
    rozszarpaną ciężarną mysz. Makabra!

    Ewa