  • Data: 2014-09-07 00:45:46
    Temat: Re: co na taras - na 3-5 lat
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 3 Sep 2014 12:54:07 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

    > Fajne. Ale 240 pln / m2 :/ Makabra :-)
    > Moje dechy 50m2 kosztowaly ~2500, te kosztowalyby 12000. Roznica 9500 to
    > bardzo duzo... :)

    Przy tej różnicy to faktycznie jest zabawa dla bogatych, którzy mogą
    dopłacić za coś nietypowego albo za nowość. Ale gdyby tak cena spadła o
    połowę, to byłaby to fajna, bezobsługowa alternatywa dla drewna. Pewnie też
    jest to wytrzymalsze mechanicznie od najbardziej popularnych rodzajów
    drewna na tarasy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl