eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieczy da sie sprzedać część działki z nieruchomością, udział procentowy BEZ ksiegi wieczystej? › Re: czy da sie sprzedać część działki z nieruchomością, udział procentowy BEZ ksiegi wieczystej?
  • Data: 2019-04-28 19:38:34
    Temat: Re: czy da sie sprzedać część działki z nieruchomością, udział procentowy BEZ ksiegi wieczystej?
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2019 18:38:54 UTC+2 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > Nie ma księgi wieczystej.
    Też na zasadzie:nie znam się, ale napiszę: warto dać sobie siana.Zdarzało mi się
    widzieć działki lub nieruchomości z zabagnioną hipoteką i z doświadczenia wiem, że to
    sprawa beznadziejna.Może się zdarzyć, że koszty ustanowienia księgi wieczystej będą
    większe, niż wartość nieruchomości, albo sprawa będzie się ciągnąć kilka lat.
    Pamiętaj, że nikt jeszcze nie kupił kawałka ziemi na własność.No nikt nie kupił, i
    już. Wszyscy kupują tylko prawa do konkretnego kawałka.I płaci się również za to,
    żeby inni nie mieli do tego kawałka żadnych praw.
    Prywatnie- nie wolno kupować nieruchomości bez księgi wieczystej z wpisem o braku
    jakichkolwiek obciążeń i z dojazdem do drogi publicznej.Choćby ta droga miała być
    drugą działką.
    Ale ja piszę co JA bym zrobił ze SWOIMI pieniędzmi.Ty ze swoimi zrobisz jak uznasz za
    stosowne.
    Pozdro.abomito