  • 11. Data: 2011-06-29 18:57:11
    Temat: Re: czy można kupić luzem suchy beton?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??

    najlepiej zadzwoń i zapytaj...:-)
    ale jeśli myślisz, że u ciebie sam się potem z wodą ukręci, to jesteś
    w błędzie...
    a przywiezienie tego kupionego luzem też będzie problematyczne...
    jeśli już tak kombinujesz, to ja zrobiłbym następująco: przyczepkę od
    osobówki zasłałbym plandeką, taką której nie szkoda (potem można umyć)
    i kupił te 1/3 metra betonu, ale już gotowego, dodatkowo poprosiłbym o
    taki gęsty, plastyczny, a nie lejący, bo wtedy można fajnie i łatwo te
    słupki betonować i wrzucać zwykłym szpadlem...

    pozdrawiam
    s_13

  • 12. Data: 2011-06-29 20:01:31
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 27 Cze, 15:21, "PH" <P...@p...news> wrote:
    > Cześć,
    >
    > ma do zapetonowania kilkanaście słupków. wyszło mi że potrzebuję ~1/3 m3
    > betonu
    > za dużo słupków a za mało objętości żeby bawić się w zamawianie gruszki
    > za dużo żeby kupować mieszankę w workach
    > nie bardzo też mam ochotę bawić się w kupowianie i wożenie piachu, żwiru,
    > cementu i kręcenie wszystkiego w betoniarce sąsiada
    >
    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwałem takiego gotowca "suchy beton" w w różnych miejscach
> [...]

    Niedawno kupilem ( w Niemczech) - dzialalo super...

  • 13. Data: 2011-06-29 20:21:37
    Temat: Re: czy mo?na kupi? luzem suchy beton?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 27.06.2011 15:21, PH pisze:
    > Cze??,
    >
    > ma do zapetonowania kilkana?cie s?upk?w. wysz?o mi ?e potrzebuj? ~1/3 m3
    > betonu
    > za du?o s?upk?w a za ma?o obj?to?ci ?eby bawi? si? w zamawianie gruszki
    > za du?o ?eby kupowa? mieszank? w workach
    > nie bardzo te? mam ochot? bawi? si? w kupowianie i wo?enie piachu, ?wiru,
    > cementu i kr?cenie wszystkiego w betoniarce s?siada
    >
    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwa?em takiego gotowca "suchy beton" w w r?nych miejscach
    > r?nie definiuj? "suchy beton" :]

    U mnie ekipa wstawiajaca slupek bramowy wykopala dol, wsadzila slupek,
    zasypala go czyms i zalala woda. Tez bym sie chetnie dowiedzial jak to
    sie fachowo nazywa i gdzie tego szukac, bo czeka mnie samodzielne
    wstawianie paru slupkow na plot.
    Technika sprawdzona, bo z 5 lat temu tak samo wstawiali rodzicom brame i
    trzyma bez problemu.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 14. Data: 2011-06-29 23:40:34
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik PH napisał:
> [...]
    >
    > czy jest szansa na kupienie w betoniarni gotowca ale bez wody??
    > czy dobrze nazwałem takiego gotowca "suchy beton" w w różnych miejscach

    Albo definiują jako suchą mieszankę cement - kruszywo albo jako tzw.
    (prawidłowo) beton półsuchy - czyli cement, kruszywo i tyle wody że ma
    to konsystencje gleby - wsypać do wykopu łopatą, uklepać kołkiem alboli
    wibratorem i zostawić - wody se z gleby podeźsie ile trzeba.

    Jak chcesz suchą mieszankę w takiej ilości to chyba główną zagwozdką
    jest transport - jak sam własnym transportem odbierzesz to i trzy wiadra
    ci sprzedadzą, jak mają sami dowieźć - to albo ci z czapy wziętą stawkę
    za kilometr doliczą albo z czapy wezmą cenę kilograma mieszanki - gdzie
    leży opłacalność wysyłania na kilkadziesiąt kilometrów ciężarówki
    kilkunastotonowej z kilkuset kilogramami towaru?

    --
    Darek

  • 15. Data: 2011-06-30 06:08:28
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    U mnie Dyckerhoff bez problemu sprzedaje "suchy" beton. Z kwantem 0,5t,
    transport oczywiście własny.

  • 16. Data: 2011-06-30 08:13:41
    Od: "PH" <P...@p...news>

    l.googlegroups.com...
> [...]

    taki gęsty, plastyczny, a nie lejący, bo wtedy można fajnie i łatwo te
    słupki betonować i wrzucać zwykłym szpadlem...

    ---------------

    podzwoniłem
    w jednej nie
    w drugiej K1 czyli półsuchy
    w trzeciej powiedzieli że ok :)

  • 17. Data: 2011-06-30 15:22:58
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Alexy" napisał
    (...) W Castoramie widziałem gotowe mieszanki betonowe do
    > obsadzania słupków.

    Podlacze sie pod temat, bo tez bede osadzal slupki metalowe pod ogrodzenie i
    bylem dzisiaj w Castoramie w tej sprawie. Polecono mi podkład cementowy
    kreisel m-15 http://tinyurl.com/6d4zxae Gosc doradzil aby zmieszac go ze
    zwyklym cementem w stosunku 1:5 (jeden cement, piec podkladow). Czy to
    bedzie dobre rozwiazanie?
    pozdrawiam
    marcan

  • 18. Data: 2011-06-30 18:29:06
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kreisel m-15 http://tinyurl.com/6d4zxae Gosc doradzil aby zmieszac go ze
    > zwyklym cementem w stosunku 1:5 (jeden cement, piec podkladow). Czy to

    Będzie dobre, ale takie kombinowanie uważam za bezsensowne, bo skoro musisz
    mieszać to lepiej kupić sam cement w cenie tego podkładu i po wymieszaniu z
    piachem masz 3 worki mocnej podsypki.

  • 19. Data: 2011-07-01 00:45:38
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-06-30 08:08, William Bonawentura pisze:
    > U mnie Dyckerhoff bez problemu sprzedaje "suchy" beton. Z kwantem 0,5t,
    > transport oczywiście własny.

    Prawie każda betoniarnia sprzedaje suchą mieszankę...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 20. Data: 2011-07-01 07:22:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > kreisel m-15 http://tinyurl.com/6d4zxae Gosc doradzil aby zmieszac go ze
    > zwyklym cementem w stosunku 1:5 (jeden cement, piec podkladow). Czy to

    Jak masz mieszać to kup żwir i cement i będzie taniej a mieszania tyle samo.
    A jak nie chcesz mieszac to wykop dołki(najlepiej wiertnicą) wstaw słupki,
    weż przyczepke samochodową i udaj sie do najbliższego producenta bloczków
    betonowych. Tam dostaniesz półsuchy beton tyle ile potrzebujesz. Przywozisz
    na budowe wsypujesz do dołków ubijasz(Kiki zaraz wibrować pewnie bedzie
    kazał ale odpuść to Sobie) i masz słupki obsadzone.

    Krzysiek