    From: M <M...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy silikon = ZAWSZE grzyb?
    Date: Sat, 01 May 2010 22:05:42 +0200

    ..:maniek:.. pisze:

    > dzieki za szybka odpowiedz :-)
    > Co do zle wykonanej spoiny to hmm..na spoinie wokol brodzika jest delikatne
    > wglebienie mogace "trzymac" wode(ale ta woda jest na biezaco
    > usuwana/wycierana) ale na pionowych spoinach tez mam grzyba a tu juz o
    > zbieraniu sie wilgoci raczej nie ma mowy;/ alefaktycznie moze cos z tym
    > zbieraniam wody jest na rzeczy bo na spoinach zewnetrzych prysznica grzybow
    > nie ma...

    Musisz drogą prób i błędów dobrać odpowiedni kształt. Wgłębień być nie
    może - najlepiej gdy jest płasko (trójkąt równoramienny prostokątny w
    przekroju i przeciwprostokątna na tyle długa, by woda z niej spływała).
    Stary silikon musisz usunąć bardzo dokładnie i wysuszyć powierzchnie
    (np. suszarką do włosów). I jeszcze patent na samo wyrównywanie. Kleisz
    taśmę, wypełniasz silikonem a potem bierzesz ziemniaka, kroisz na 4 -
    taka ćwiartka ma kąt prosty. Ścinasz ten róg i przejeżdżasz ziemniakiem
    po silikonie. Ziemniak jest wilgotny, poza tym to skrobia - silikon
    świetnie się ślizga :-) - patent sprzedany przez sprzedawcę z małego
    sklepiku z artykułami budowlanymi z 10 lat temu.

    M.