    From: zbooY <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: czy to dobry pomysl cz. 2
    Date: Sat, 28 Nov 2009 13:23:22 -0800 (PST)

    On 28 Lis, 22:00, ErkA <a...@a...pl> wrote:
    > Bede wdzieczy za krytyke, wszelkie uwagi a w szczegolnosci za
    > rejestracje i dodanie produktow, na pewno cos Wam zostalo po Waszych
    > remontach :)

    skoro brniesz dalej to dalsze uwagi:

    > Gratulujemy zakończonego remontu! Mamy nadzieję, że wszystko przebiegło zgodnie z
    Twoimi planami, a nawet jeśli nie, to z pewnością cieszysz się, że w końcu masz
    wszystko za sobą.

    a budowa sie juz nie liczy? tylko remontowcy?

    > Na pewno zostało Ci sporo rzeczy po.remoncie np. farby, kafelki i inne materiały,
    które kupiłeś na wyrost i teraz nie masz co z nimi zrobić, zamiast wkładać je do
    piwnicy oddaj lub odsprzedaj je komuś innemu.

    niby sluszne

    > Dzięki naszemu serwisowi łatwo i szybko pozbędziesz się wszystkiego

    najlatwiej pozbyc sie wyrzucajac

    > co miało związek z Twoim remontem. Zapraszaj znajomych i wspólnie pomożcie chronić
    środowisko i w pełni wykorzystać to co zostało po.remoncie.

    myslisz, ze jak ktos remontuje to chce chronic srodowisko ?
    gdyby tak bylo to nie bralby sie za remont ;-)

    > Korzystanie z serwisu jest całkowicie darmowe, nie pobieramy żadnych opłat, mamy
    wspólny cel - chronić środowisko i wykorzystać wszystko to, co zostało po.remoncie!

    to moze po prostu jezdzij po budowach i zbieraj i sprzedawaj?
    bo z czego bedziesz zyl?

    > Na Allegro można kupić i sprzedać wszystko - jest to oczywiste i każdy o tym wie.

    uff bo myslalem, ze wiedza o tym wybrancy

    > Allegro odwiedza dziennie sporo Internautów, zarówno Sprzedających jak i Kupujących

    i oto wlasnie chodzi

    > opłaty jakie trzeba ponieść, aby wystawić jakikolwiek przedmiot wahają się od kilku
    do kilkudziesięciu złotych

    e no bez przesady, to zalezy od kwoty transakcji, zeby sie uzbieralo
    kilkadziesiat zlotych to trzeba miec drogie materialy
    a wtedy nikt nie mysli o oszczednosciach

    > zwykłym osobom może się nie opłacać wystawiać kilku produktów tylko na 14 dni

    a niezwyklym?

    > dlatego większość sprzedających na Allegro to sklepy, które ze sprzedaży żyją.

    ale maja to co potrzeba i nowe, nieuzywane... kupilbys 1/2 puszki
    lakieru?

    > Za Allegro stoją duże pieniądze

    a to źle?

    > być może stać ich będzie na promocje kategorii "Budownictwo i Akcesoria" i zniosą
    opłaty :), być może...

    najwazniejsze, ze kupujacy to znosza, w koncu sprzedajacy dolicza to
    do ceny

    > Dużo można pisać o plusach Allegro, niektórych plusów nie przebijemy (szybko) np.
    ilość Kupujących, a niektóre "plusy" już przebiliśmy np brak opłat,

    to z czego ma sie utrzymywac serwis?

    > brak limitów czasowych.

    ale niektore towary maja swoje terminy

    >Serwis po.remoncie.pl przeznaczony jest dla tych wszystkich, którzy nie chcą
    wystawiać produktów na Allegro, bo mają obawy, że przez 14 dni nie znajdą kupca na
    ich rzeczy, które zostały im po.remoncie, u nas raz wystawione przedmioty będą
    dostępne przez cały czas, aż nie znajdzie się Kupujący lub nie zdejmie ich sam
    Wystawiający.

    złe podejście, czas gra przeciwko otwartemu towarowi...

    > Na pewno kiedyś będziemy lepsi od Allegro pod każdym względem, na razie zaczynamy
    od niewielkich rzeczy :).

    ryzyk fizyk, your choice, podziwiam

    > Oczywiście malkontenci się odezwą i powiedzą, że gdy serwis zyska na rozgłosie, to
    wprowadzi opłaty, to prawda, żyć z czegoś trzeba a serwis za darmo się nie obsłuży,
    mogę zapewnić, że pierwsze 2000 zarejestrowanych użytkowników nigdy nie będzie
    płacić. Poza tym aktualnym celem serwisu jest pomóc w pozbyciu się wszystkiego co
    zostało nam po.remoncie!

    ale przeciez wystarczy przejechac sie tam gdzie wykanaczaja w miare
    nowy budynek i zobaczyc co sie dzieje na smietniku
    ludzie wyrzucaja taaaakie rzeczy, bo im majster powiedzial ze bez 30kg
    czegos tam sie nie da zrobic a zuzyja 5kg albo po prostu kupili o 10
    % na zapas czegos a reszta zostala albo nie bylo potrzebne bo ktos cos
    zle zmierzyl...

    jesli chodzi o wykonczeniowke to ludzie tak sie przestrzeliwuja, ze
    mozna nie jeden dom wykonczyc jezdzac pod nowo budowanymi blokami
    a podobno jest kryzys... a co bedzie w koniunkturze

    to tak z praktyki
    oczywiscie im wiecej szalonych serwisow tym lepiej :-)
    ale jakos nie widze by ktos na allegro masowo sprzedawal pozostale 5l
    farby z 10l zakupionych.... jesli tam bedzie tego zatrzesienie tzn ze
    Twoj serwis ma racje bytu
    a moze wtrakcie.remontu.pl ;-)

    z.