  • 1. Data: 2009-11-28 21:00:53
    Temat: czy to dobry pomysl cz. 2
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Witam,

    jakis czas temu pytalem sie Was o opinie na temat mojego pomyslu
    (gielda wszystkiego, co zostalo nam po remoncie), dziekuje za Wszystkie
    posty, troche zeszlo na OT i przyznaje racje, startowac od 0 w
    dzisiejszych czasach to albo trzeba wierzyc w pomysl, albo trzeba miec
    kupe $, praktycznie jak z budowa domu, na discovery travel & living nie
    brakuje ludzi z pomyslami budujacych swoje wymarzone domy, czesto
    porywaja sie z motyka na slonce, ale dzieki swojemu uporowi, koncza
    swoje budowle. W kazdym badz razie chcialbym Was wszystkich zaprosic na
    owoc mojej pracy, pierwszy serwis, ktory wspomaga pozbycie sie
    wszystkiego co zostalo nam po remoncie http://po.remoncie.pl

    Bede wdzieczy za krytyke, wszelkie uwagi a w szczegolnosci za
    rejestracje i dodanie produktow, na pewno cos Wam zostalo po Waszych
    remontach :)

    --
    jak zwykle pozdrawiam rafi
    i zapraszam na www.po.remoncie.pl :)

  • 2. Data: 2009-11-28 21:23:22
    Temat: Re: czy to dobry pomysl cz. 2
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 28 Lis, 22:00, ErkA <a...@a...pl> wrote:
    > Bede wdzieczy za krytyke, wszelkie uwagi a w szczegolnosci za
    > rejestracje i dodanie produktow, na pewno cos Wam zostalo po Waszych
    > remontach :)

    skoro brniesz dalej to dalsze uwagi:

    > Gratulujemy zakończonego remontu! Mamy nadzieję, że wszystko przebiegło zgodnie z
    Twoimi planami, a nawet jeśli nie, to z pewnością cieszysz się, że w końcu masz
    wszystko za sobą.

    a budowa sie juz nie liczy? tylko remontowcy?

    > Na pewno zostało Ci sporo rzeczy po.remoncie np. farby, kafelki i inne materiały,
    które kupiłeś na wyrost i teraz nie masz co z nimi zrobić, zamiast wkładać je do
    piwnicy oddaj lub odsprzedaj je komuś innemu.

    niby sluszne

    > Dzięki naszemu serwisowi łatwo i szybko pozbędziesz się wszystkiego

    najlatwiej pozbyc sie wyrzucajac

    > co miało związek z Twoim remontem. Zapraszaj znajomych i wspólnie pomożcie chronić
    środowisko i w pełni wykorzystać to co zostało po.remoncie.

    myslisz, ze jak ktos remontuje to chce chronic srodowisko ?
    gdyby tak bylo to nie bralby sie za remont ;-)

    > Korzystanie z serwisu jest całkowicie darmowe, nie pobieramy żadnych opłat, mamy
    wspólny cel - chronić środowisko i wykorzystać wszystko to, co zostało po.remoncie!

    to moze po prostu jezdzij po budowach i zbieraj i sprzedawaj?
    bo z czego bedziesz zyl?

    > Na Allegro można kupić i sprzedać wszystko - jest to oczywiste i każdy o tym wie.

    uff bo myslalem, ze wiedza o tym wybrancy

    > Allegro odwiedza dziennie sporo Internautów, zarówno Sprzedających jak i Kupujących

    i oto wlasnie chodzi

    > opłaty jakie trzeba ponieść, aby wystawić jakikolwiek przedmiot wahają się od kilku
    do kilkudziesięciu złotych

    e no bez przesady, to zalezy od kwoty transakcji, zeby sie uzbieralo
    kilkadziesiat zlotych to trzeba miec drogie materialy
    a wtedy nikt nie mysli o oszczednosciach

    > zwykłym osobom może się nie opłacać wystawiać kilku produktów tylko na 14 dni

    a niezwyklym?

    > dlatego większość sprzedających na Allegro to sklepy, które ze sprzedaży żyją.

    ale maja to co potrzeba i nowe, nieuzywane... kupilbys 1/2 puszki
    lakieru?

    > Za Allegro stoją duże pieniądze

    a to źle?

    > być może stać ich będzie na promocje kategorii "Budownictwo i Akcesoria" i zniosą
    opłaty :), być może...

    najwazniejsze, ze kupujacy to znosza, w koncu sprzedajacy dolicza to
    do ceny

    > Dużo można pisać o plusach Allegro, niektórych plusów nie przebijemy (szybko) np.
    ilość Kupujących, a niektóre "plusy" już przebiliśmy np brak opłat,

    to z czego ma sie utrzymywac serwis?

    > brak limitów czasowych.

    ale niektore towary maja swoje terminy

    >Serwis po.remoncie.pl przeznaczony jest dla tych wszystkich, którzy nie chcą
    wystawiać produktów na Allegro, bo mają obawy, że przez 14 dni nie znajdą kupca na
    ich rzeczy, które zostały im po.remoncie, u nas raz wystawione przedmioty będą
    dostępne przez cały czas, aż nie znajdzie się Kupujący lub nie zdejmie ich sam
    Wystawiający.

    złe podejście, czas gra przeciwko otwartemu towarowi...

    > Na pewno kiedyś będziemy lepsi od Allegro pod każdym względem, na razie zaczynamy
    od niewielkich rzeczy :).

    ryzyk fizyk, your choice, podziwiam

    > Oczywiście malkontenci się odezwą i powiedzą, że gdy serwis zyska na rozgłosie, to
    wprowadzi opłaty, to prawda, żyć z czegoś trzeba a serwis za darmo się nie obsłuży,
    mogę zapewnić, że pierwsze 2000 zarejestrowanych użytkowników nigdy nie będzie
    płacić. Poza tym aktualnym celem serwisu jest pomóc w pozbyciu się wszystkiego co
    zostało nam po.remoncie!

    ale przeciez wystarczy przejechac sie tam gdzie wykanaczaja w miare
    nowy budynek i zobaczyc co sie dzieje na smietniku
    ludzie wyrzucaja taaaakie rzeczy, bo im majster powiedzial ze bez 30kg
    czegos tam sie nie da zrobic a zuzyja 5kg albo po prostu kupili o 10
    % na zapas czegos a reszta zostala albo nie bylo potrzebne bo ktos cos
    zle zmierzyl...

    jesli chodzi o wykonczeniowke to ludzie tak sie przestrzeliwuja, ze
    mozna nie jeden dom wykonczyc jezdzac pod nowo budowanymi blokami
    a podobno jest kryzys... a co bedzie w koniunkturze

    to tak z praktyki
    oczywiscie im wiecej szalonych serwisow tym lepiej :-)
    ale jakos nie widze by ktos na allegro masowo sprzedawal pozostale 5l
    farby z 10l zakupionych.... jesli tam bedzie tego zatrzesienie tzn ze
    Twoj serwis ma racje bytu
    a moze wtrakcie.remontu.pl ;-)

    z.

  • 3. Data: 2009-11-28 22:59:30
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    zbooY napisał(a):

> [...]
    > ale jakos nie widze by ktos na allegro masowo sprzedawal pozostale 5l
    > farby z 10l zakupionych.... jesli tam bedzie tego zatrzesienie tzn ze

    Dzieki za Twoj post. Wierze w swoj pomysl i na pewno spotka sie z
    jakims zainteresowaniem, oczywiscie nie bedzie to drugie allegro :D.
    Mam nawet pomysl na promocje, ktoregos weekendu wybiore sie z ulotkami
    do Leroy Merlin i bede wreczal je klientom sklepu :).

    Samemu zbierac i sprzedawac, mozna byloby sie pokusic, ale gdzie to
    trzymac :)

  • 4. Data: 2009-11-28 23:12:52
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 28 Lis, 22:00, ErkA <a...@a...pl> wrote:

    > wszystkiego co zostalo nam po remonciehttp://po.remoncie.pl
    >
    > Bede wdzieczy za krytyke, wszelkie uwagi a w szczegolnosci za

    Moja krytyka numer jeden -> dlaczego nie wykupiles odrazu
    poremoncie.pl (bo byl juz zajety?;) ? Przeciez 80% tych co uslysza ten
    adres bedzie tak wpisywac w przegladarkach.. To jest niby drobnostka
    ale definitywnie dyskwalifikuje serwis jezeli chodzi o przyszly
    rozwoj :( Zle zaczales, oj zle. Tego sie w przyszlosci nie da poprawic
    (chyba ze odkupisz poremoncie.pl :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2009-11-28 23:26:31
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "ErkA" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mam nawet pomysl na promocje, ktoregos weekendu wybiore sie z ulotkami
    > do Leroy Merlin i bede wreczal je klientom sklepu :).

    W marketach budowlanych będzie Ci trudno znaleźć zainteresowanych z banalnie
    prostego powodu - prawie w każdym z tych marketów możesz oddać nieżużyty
    materiał po cenie w jakiej dokonałeś zakupu.

  • 6. Data: 2009-11-29 08:56:01
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    k.googlegroups.com...

> [...]
    > ale definitywnie dyskwalifikuje serwis jezeli chodzi o przyszly
    > rozwoj :( Zle zaczales, oj zle. Tego sie w przyszlosci nie da poprawic

    Witam
    Pomysl popieram i bardzo mi sie podoba
    mam tylko 1 uwage
    nie wiem czy bezterminowe wystawianie przedmiotów ma sens
    moze pózniej sie zrobic przez to balagan
    beda rzeczy których juz dawno nie ma bo sprzedajacy je wyrzucil lub sprzedal
    lepszym rozwiazaniem niech bedzie wybór przez wystawiajacego jak dlugo
    ogloszenie ma byc aktualne
    np: maksymalnie do 2 miesiecy
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-11-29 09:44:03
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Adam Szendzielorz napisał(a):

> [...]
    > przyszly rozwoj :( Zle zaczales, oj zle. Tego sie w przyszlosci
    > nie da poprawic (chyba ze odkupisz poremoncie.pl :)

    Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego jak komus dystkuje adres, to mowie
    po-kropka-remoncie-pl :), myslalem tez o adresie po.remonc.ie :D. Z
    adresami dwuczlonowymi zawsze byly problemy, szczegolnie pisane z
    myslnikiem, po-remoncie.pl. Moze uda sie nawiazac wspolprace z
    poremoncie.pl i beda odsylac zainteresowanych do po.remoncie.pl :) na
    razie jestem malym jamnkiem, ale powoli wyrosnie z tego jakis wiekszy
    piesek :)

  • 8. Data: 2009-11-29 09:45:06
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Szumek napisał(a):

> [...]
    > lub sprzedal lepszym rozwiazaniem niech bedzie wybór przez
    > wystawiajacego jak dlugo ogloszenie ma byc aktualne

    Dzieki za pomysl, postaram sie go wdrozyc ASAP. Dopoki nie ma ofert, to
    wiadomo, trzeba czyms zapelnic serwis ;)

  • 9. Data: 2009-11-29 09:47:17
    Od: ErkA <a...@a...pl>

    Jacek "Plumpi" napisał(a):

> [...]
    > z banalnie prostego powodu - prawie w każdym z tych marketów
    > możesz oddać nieżużyty materiał po cenie w jakiej dokonałeś

    Hmmm o tym nie wiedzialem, ale zapewne dotyczy to materialow kupionych
    i nieotwartych, dodatkowo trzeba miec paragon/fakture zakupu, i wydaje
    mi sie, ze niewiele osob moze o tym wiedziec (ja nie wiedzialem :D),
    najwazniejsze, ze serwis powstal i nawet sa juz piewsi zarejestrowani
    uzytkownicy :), jeszcze czekam na oferty :D

  • 10. Data: 2009-11-29 09:50:18
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > W marketach budowlanych będzie Ci trudno znaleźć zainteresowanych z
    > banalnie prostego powodu - prawie w każdym z tych marketów możesz oddać
    > nieżużyty materiał po cenie w jakiej dokonałeś zakupu.
    W każdym praktycznie sklepie/składzie tak można zrobić

    Kris