  • 1. Data: 2009-11-28 18:40:32
    Temat: [OT] Gdzie kupić beret z antenką?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Pilnie potrzebny klasyczny roboczy beret z antenką, model "Jasiu,
    pokaż Panu, jak się u nas zachowuje kelner przy pracy".
    W sklepach dla moherów królują berety moherowe, zbliżone wyglądem do
    klasycznych filcowych też są, ale bez antenki. W sklepach z odzieżą
    roboczą i ochronną beretów nie ma żadnych.

    Da się to gdzieś kupić? Heeeeelp!

    J.

  • 2. Data: 2009-11-28 20:37:50
    Temat: Re: Gdzie kupić beret z antenką?
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 28 Lis, 19:40, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
    > Pilnie potrzebny klasyczny roboczy beret z antenką, model "Jasiu,
    > pokaż Panu, jak się u nas zachowuje kelner przy pracy".

    ktoś Cię wkręca, pewno chodzi o http://google.pl/search?q=antena+z+beretem
    !

    z.

  • 3. Data: 2009-11-28 21:27:28
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    zbooY <z...@g...com> wrote:

    > ktoś Cię wkręca, pewno chodzi o
    > http://google.pl/search?q=antena+z+beretem !

    Oj wiem, że góglei na hasło beret z antenką setki trafień wyrzuca,
    ale to nie takie berety są. NIe chce włóczkowego, damskiego, chcę
    filcowy, roboczy.

    J.

  • 4. Data: 2009-11-29 04:49:45
    Od: "Marek" <b...@o...pl>

    > Oj wiem, że góglei na hasło beret z antenką setki trafień wyrzuca, ale to
    > nie takie berety są. NIe chce włóczkowego, damskiego, chcę filcowy,
    > roboczy.

    Może spróbuj w sklepach dla harcerzy i zuchów. Jako zuch miałem takowy beret
    tyle, że koloru niebieskiego. A Ty pewnie potrzebujesz granatowy z obszyciem
    tasiemką plastykową u dołu. Taki z kolei posiadałem na wyposażeniu uczniem
    warsztatów szkolnych będąc. To też jakis kierunek.
    Przygotowujesz spektatk o czasach słusznie minionych, czy inny kabaret? :-)
    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2009-11-29 09:02:53
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Marek <b...@o...pl> wrote:

    > Może spróbuj w sklepach dla harcerzy i zuchów.

    O widzisz, na to nie wpadłem, dzieki :-)

    > granatowy z obszyciem tasiemką plastykową u dołu. Taki z kolei
    > posiadałem na wyposażeniu uczniem warsztatów szkolnych będąc. To
    > też
    > jakis kierunek.

    Też taki wtedy posiadałem, ale to daaawno temu było, tamten beret
    już dawno mole zeżarli.

    > Przygotowujesz spektatk o czasach słusznie minionych, czy inny
    > kabaret? :-) Pozdrawiam

    Żaden kabaret, dom wykańczam i odczuwam silną potrzebę
    zorganizowania sobie nakrycia głowy jako uzupełnienia umundurowania
    roboczego, a do postaci "Jasiu, pokaż panu" silny sentyment odczuwam
    i chciałem styl zachować :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-11-29 12:13:39
    Od: "Marek" <b...@o...pl>

> [...]
    > sobie nakrycia głowy jako uzupełnienia umundurowania roboczego, a do
    > postaci "Jasiu, pokaż panu" silny sentyment odczuwam i chciałem styl

    Mam nadzieję jednakowoż, że Szanowny Kolega pamięta, żę na budowie również
    chamstwu nalezy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom.

    Weżykiem, wężykiem
    Marek

  • 7. Data: 2009-11-29 17:11:19
    Temat: Re: [OT] Gdzie kupić beret z antenką?
    Od: Justyna <j...@g...pl>

    Jarek P. pisze:
> [...]
    > klasycznych filcowych też są, ale bez antenki. W sklepach z odzieżą
    > roboczą i ochronną beretów nie ma żadnych.

    http://www.spodlady.com/prod_303_Beret_czarny.html

    pzdr.j.

  • 8. Data: 2009-11-29 19:22:47
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>