  • 1. Data: 2009-11-27 17:21:01
    Temat: koszt przestawienia słupa NN
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Cześć
    Orientujecie się, jaki jest szacunkowy koszt przestawienia słupa NN?
    Wiem że można walczyć o przestawienie na koszt właściciela, ale to
    rozwiązanie ma pewne istotne wady.

    ________MAT_______

  • 2. Data: 2009-11-28 16:20:12
    Temat: Re: koszt przestawienia słupa SN
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    Sorry-chodziło mi o SN.

    ________MAT_______

  • 3. Data: 2009-11-28 16:57:08
    Od: Andrzej <s...@p...onet.pl>

    Lagod pisze:
    > Sorry-chodziło mi o SN.

    Jeśli chodzi o przestawienie słupa w linii (w śladzie istniejącej linii)
    i przy pomocy tego samego słupa i osprzętu (co bardzo zależy od wieku
    linii i podejścia właściciela czyli Zakładu Energetycznego) to może to
    być niewielki koszt rzędu dwóch czy trzech tysięcy (nie wiem dokładnie
    ale raczej ten rząd wielkości).
    Natomiast jeśli chcesz słup przestawić "w bok" to nie da sie tego zrobić
    przestawiając tylko jeden słup i robi się z tego 20 czy 30 tysięcy. Do
    tego należy dodać projekt i uzyskanie zgód właścicieli sąsiednich
    działek jeśli zmieni sie na nich ślad linii.

  • 4. Data: 2009-11-28 22:00:54
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Natomiast jeśli chcesz słup przestawić "w bok"

    No właśnie tak. Z prostej kreski chce zrobić załamanie.

    > to nie da sie tego zrobić
    > przestawiając tylko jeden słup i robi się z tego 20 czy 30 tysięcy.

    Słup do przestawienia jest tylko jeden ale, tak jak mówisz, zmieni się
    trasa od tego słupa do dwóch sąsiednich, linia sie wydłuży... Nawet nie
    wiem czy je się wtedy sztukuje czy wymienia całe 200m...

    > Do
    > tego należy dodać projekt i uzyskanie zgód właścicieli sąsiednich
    > działek jeśli zmieni sie na nich ślad linii.

    No racja-nie pomyślałem o tym. Ale to powinno być proste, bo obydwie
    działki sąsiednie są "miastowe".

    Dzięki za taką konkretną odpowiedź.
    Już wiem z jaką liczbą zer mam do czynienia.
    Pozdr.