  • 1. Data: 2017-01-31 05:25:06
    Temat: czy trzeba fundament ?
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    czy zawsze trzeba kopac fundament pod garaz ok 30m? czy wylewka wystarczy

  • 2. Data: 2017-01-31 13:42:59
    Temat: Re: czy trzeba fundament ?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 31.01.2017 o 05:25, Aniuska pisze:
    > czy zawsze trzeba kopac fundament pod garaz ok 30m? czy wylewka wystarczy
    Uchyl rąbka tajemnicy, co to za garaż? Blaszak, drewniany, murowany, jaki?
    Jacek

  • 3. Data: 2017-01-31 19:06:37
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    W dniu 2017-01-31 o 13:42, Jacek pisze:
    > Uchyl rąbka tajemnicy, co to za garaż? Blaszak, drewniany, murowany, jaki?
    > Jacek

    murowany

  • 4. Data: 2017-02-01 09:55:53
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > murowany

    No to bez fundamentów ani róż :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2017-02-02 21:47:33
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 09:55:53 UTC+1 użytkownik Agent0700 napisał:

    > No to bez fundamentów ani róż :-)
    >
    > Jacek

    Garaż może być bez fundamentów.Może być na kołach, gąsienicach, elementach innych
    mobilnych. Może być "murowany" ale z prefabrykatów lekkich.Kodeks budowlany nie
    zabrania innowacyjności z powodu takiego, że niema Go.:)

  • 6. Data: 2017-02-02 22:30:00
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Nie wiem jak to teraz jest.Ale sądzę,że taki garaż, to już jakiegoś projektu
    potrzebuje.No to tam będzie, czy trzeba.
    Bo tak w ciemno, to wróżenie z fusów....
    Pozdro.abomito