    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 30 Mar 2017 06:44:56 -0700 (PDT)
    <58d80740$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <58d82adf$0$15209$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <58d842ab$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <58db4c3f$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: czy wiesz że.....
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 marca 2017 15:21:02 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Czyli gra jest na zasadzie zyskaj 90pln ale mozesz stracic 35pln?
    > :)

    Żużywamy ok 370kWh z czego ok 25% przez urzadzenia chodzace 24/dobe
    Jeśli dobrze policzyłem to w moim przypadku startcić nie ma szans raczej chociażby
    dlatego ze całe weekendy w tańszej tyaryfie a wtedy sporo majsterkuje a
    elektronarzędzia na prund.
    Zyskam niewiele- równowartość flaszki wódki miesięcznie mniej więcej.
    Biorąc pod uwagę ze to bezkosztowo i bez zmiany nawyków(bo nie zamierzam wymagać aby
    żona posiłki w innych godzinach gotowała)to temat po raz kolejny przemyślę i może
    zdecyduję sie na zmianę taryfy.

    > IMHO te godziny i ceny są dosyc precyzyjnie wyliczone i zysk z >nich jest taki se.
    Natomiast jak juz zbudujesz sobie w domu >infrastrukture to potem jesteś na łasce
    dostawcy, możliwości >dywersyfikacji małe. Jednym sie uda na tym wyjśc na plus innym
    nie.
    > 10-15 lat temu byla akcja z piecami gazowymi i doplatami do nich. >Nie kazdy na tym
    dobrze wyszedl..

    Kiki tu pisuje- niech napisze jak na oleju opałowym wyszedł;)

    Najważniejsze więc zrobić dobrze instalacje CO- czyli podłogówka wodna po całości wg
    mnie. A pędzić ją tam później można tym co akurat na topie będzie. Gaz, jak gaz
    zdrożeje to czysty prąd czy PC, jak jakiś podatek na PC wprowadzą czy inna bida
    będzie to smieciucha do kotłowni i też podłogówkę pogoni.
    Zmiana żródła ogrzewania jest dużo prostsza jak zmiana systemu ogrzewania z
    podłogówki na grzejniki np czy odwrotnie;)