  • Data: 2012-04-22 18:29:19
    Temat: Re: czym sklejac "skorupy"?
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-22 09:50, mal pisze:
    > On 21 Kwi, 23:39, "1634Racine":
    >
    > Spróbuj klejem "Master Glue". Koniecznie na suchą powierzchnię. Klej
    > błyskawicznie wiąże i trzeba sporego refleksu, by posmarowane
    > powierzchnie szybko spasować. Chwilę przytrzymać i pozostawić na dobę
    > w spokoju.

    Master Glue i wszelkie inne Kropelki itp. są klejami cyjanoakrylowymi i
    zupełnie nie nadają się do opisanego celu.
    Kup raczej klej epoksydowy. Mam parę elementów pracujących w dość
    wysokiej temperaturze łączonych epoksydem i sprawują się dobrze.
    Co do marki kleju to np. Distal albo Distal Rapid. Z tego, co pamiętam
    to jest on przezroczysty albo biały, a na pewno nie czerwony.
    Nadmiar kleju można zmyć spirytusem ewentualnie nie zmywać tylko usunąc
    mechanicznie po stwardnieniu. Dostępny jest w małych tubkach. Do
    porowatej ceramiki będzie doskonały.

    Jacek