    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Date: Tue, 18 Dec 2012 12:54:21 +0100

    W dniu 18.12.2012 12:37, cef pisze:

    > Przemyśl to raz jeszcze.

    W sensie żeby w ogóle z teściami nie mieszkać pod jednym dachem?
    Niestety jest to konieczne, teście najmłodsi nie są, w najbliższym
    czasie się może okazać że będą wymagali opieki, z dwojga złego wybieram
    opcje że mam ich blisko, ale jednak osobno, niż żeby teraz się
    rozdzielić, a za kilka lat trzeba było mieszkać w domu nie
    przystosowanym do dwóch rodzin.
    Istnieje jeszcze jedna opcja, po wybudowaniu nie wykańczamy części od
    teściów, zostają na starych śmieciach tyle ile mogą, potem się
    przeprowadzają do naszego(przystosowanego) domu. Ale takie rozwiązanie
    jest mniej ekonomiczne - się okaże.

    Nie ukrywam że spędza mi to sen z powiek, ale staram się myśleć
    racjonalnie i przyszłościowo.