  • Date: Tue, 18 Dec 2012 15:12:02 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)

    W dniu 18.12.2012 14:10, Albercik pisze:

    > Liczę że zima będzie łaskawa dla kupujących i będą często roztopy:D

    Albo jak weźmiesz, jak pisałeś, ze spadkiem, to będzie problem tych
    poniżej (zakładając, że nie jest możliwa jakaś wysoka fala powodziowa ;) )

    [ciach]

    > Nauczony obecnym doświadczeniem nie podzielam tego zdania:) Przynajmniej
    > nie jestem zrażony do takiego konceptu. Jednym mankament jaki widzę
    > obecnie to izolacja termiczna, ale to długi temat na kilka odrębnych
    > wątków, które zapewne się pojawią jak przyjdzie czas..

    Wiesz, to jak ze szkołą otwocką i falenicką ;)

    Osobna piwnica ma parę plusów... podobnie jak i zintegrowania.

    W sumie kwestia gustu, o ile się pamięta o "haczykach".

    > Piwnica będzie pełniła wiele funkcji, nie potrafił bym sobie wyobrazić
    > aby było inaczej niż integralna część budynku. Działkę szukam właśnie z
    > uwzględnieniem faktu, że piwnica z garażem będzie.

    Aha. No to powodzenia w łowach ;)

    [ciach]

    > Instalacja elektryczna to będzie moje oczko w głowie, na początek
    > trywialnie prosta, ale z możliwością rozbudowy bez prucia, czyli
    > wszystkie kable do szachtu, + dużo skrętki gdzie tylko się da.

    Słusznie, słusznie... Ciągnięcie tego potem jest upierdliwe, a radiowe
    łącza "domowe" są dość żałosne i kapryśne.

    [ciach]

    > Przypuszczalnie będę miał PC w takim przypadku powyższe nie podlega
    > dyskusji.

    No to może od razu i kolektory? :)

    > się okaże...
    >
    > dzięki.

    Nie ma za co. I powodzenia w polowaniu na idealną działkę ;)