  • Data: 2012-12-18 16:27:45
    Temat: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2012 13:22, Lisciasty pisze:

    > Jak to ma być tanie w utrzymaniu to bym wywalił tę piwnicę i garaż, a
    > postawił szopę z garażem. Taniej wyjdzie :] Sam tak mam zamiar zrobić,
    > szopa jako miejsce do dłubania i skład różnego badziewia, postawione
    > wraz z garażem gdzieś w kącie działki :>

    Piwnica to dla mnie:
    -spiżarnia
    -kotłownia
    -skład gratów sezonowych
    -garaż
    -warsztat elektroniczno-informatyczno-ślusarsko-...
    -pokój "rozrywkowy"
    -być może jakaś sauna, siłownia...

    W każdym bądź razie chciałbym tam móc zejść w zimowy wieczór w kapciach
    porobić coś chwilkę i wyjść. Bagaże ze sklepu też prosto z samochodu do
    spiżarni czy do mieszkania wnieść.
    Zdaje sobie sprawę że część z powyższych funkcji można zrealizować w
    budynku gospodarczym, lecz nie wszystkie.
    Wykończenie będzie w standardzie niższym niż reszta domu. Jestem świadom
    kosztu budowy piwnicy i jestem gotów go ponieść.