  • Data: 2012-12-18 16:20:25
    Temat: Re: decyzja zapadła - buduję się...:)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 grudnia 2012 16:01:14 UTC+1 użytkownik Albercik napisał:
    > Obawiam się tylko żeby nie wyszło "jak zwykle", przygotuję się pod super
    >
    > mega inteligentną instalacje, a później wyjdzie że i tak praktyczniejsza
    >
    > jest zwykła prosta instalacja z 5 Esami na krzyż, a z ficzerów nikt
    >
    > korzystać nie będzie.

    Zapewne tak będzie. Jak już chcesz ta skrętke wszedzie to chociaz w puszkach ja
    poupychaj aby nie sterczała ze ścian. bo znając zycie i tak większości tych skretek
    nigdy do niczego nie użyjesz a widywałem juz nowowybudowane domy ze zwiniętymi w
    peczek kablami sterczacymi ze ścian bo inwestor kiedys coś tam zamierzał podłączyc.
    Najczęściej nigdy nic nie podłaczył bo fascynacja mineła. A i spora gruopa tych
    ktorzy porobili "inteligencję" po roku dwóch nieuzywania zapominają co do czego i tak
    nie używaja "bajerów"
    Oczyma wyobrazni widze kobiete z komórką z androidem próbująca otworzyc inteligentna
    brame garazowe;))

    Moim zdaniem jak już będziesz miał tanie w eksploatacji żródło energi w postaci PC to
    kolektory bez sensu.