    From: "Kane" <k...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: do (glownie;) marko1a -> podlogowka i temperatury
    Date: Fri, 11 Dec 2009 08:43:26 +0100

    >Napalilem do 20st C (mam dwa termometry - jeden elektroniczny z
    >pamiecia min/max, drugi analogowy) i wylaczylem calkowicie pompe z CO.

    A ja jeszcze dopytam: jakie T zasilania musisz zadac na twojej podlogowce
    by utrzymac te 20st ? Testowales ? Nie chodzi o samo "rozgrzanie" zimnej
    tylko potem - zwykla eksploatacje. Przy temperaturach zewnetrznych tak jak
    teraz.

    U mnie jest jakies 4 stopnie roznicy miedzy temperaturą zasilania ustawioną
    na zaworze sterowania podlogowka (przy mieszaczu) a temperaturą parteru na
    wysokosci jednego metra. Tj zadajac minimalnie ile wogole moge ustawic na
    zaworze (20stopni) sama podlogowka nagrzewam to do 16-17 stopni. Po
    rozgrzaniu plyty temperatura powrotu z tej podlogowki jest w granicach
    18-19stopni. Zastanawiam sie powoli czy to prawidlowe parametry...tj
    wysokosc roznicy miedzy temperatura zasilania a temperatura w domu. O ile
    wogole te termometry elektroniczne dobrze wskazuja ;) Musze zalatwic jakis
    zwykly w celu kalibracji :P

    Pozdrawiam

    Kane