  • Data: 2016-08-19 07:34:26
    Temat: Re: do trzech razy sztuka :)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 22:00:02 UTC+2 użytkownik pilocik napisał:
    > Mam balkon, niemały, ok 11m2
    >
    > Fachowcy założyli płytki, po pierwszej zimie praktycznie wszystkie
    > głuche, ręką bez wielkiego wysiłku można było zdejmować.
    > Reklamacja, ponoć kiepski był klej, zdjęli płytki, wyczyścili,
    > przykleili ponownie i trzymało. Do kolejnej zimy.

    I to może być przyczyną że płytki odpadają. Fuga szczelna raczej nie będzie i trochę
    wody się pod płytki dostanie. Dostanie i zostanie bo niżej hydroizolacja. Gdyby tej
    izolacji nie było to ta woda niżej w beton wsiąknie. A tak zostanie pod płytka,
    trochę mrozu i odpada.
    Co do klejenia to najważniejsze żeby klej nakładać po całości tak aby nie było
    miejsca na wodę. 11m2 to niewiele spokojnie można to przyzwoicie zrobić.
    Idealnie by było kleić na zwykły cement- to byłoby nie do ruszenia później jednak
    trochę trudno odpowiednią konsystencję cementu uzyskać do klejenia płytek
    No i dokładne fugowanie. Ja mam taras zafugowany klejem do płytek i już 6 chyba lat
    trzymają