eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne › Re: dofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne
  • Data: 2019-10-13 12:31:47
    Temat: Re: dofinansowanie zmiany ogrzewania na bardziej ekologiczne
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 13 października 2019 11:54:23 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Powinienem dostać za darmo! Należy mi się!

    daleki jestem od bezdurnego rozdawnictwa - ale jesli rozdawnictwo ma sens? Powiedzmy
    ze finansowujemy ze srodków publicznych wymiane smieciuchów na jakims obszarze i
    sprawdzamy jak to wpływa na statystyki zdrowia i ekonomii. Iles tam ludzi nie
    zachorowało a pracowało na podatki.
    Moze to sie po prostu opłaca?

    b.