  • Data: 2018-01-01 14:40:59
    Temat: Re: drabinka łazienkowa - podwójne zzasilanie
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 14:31:02 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Na początku wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla całej grupy PMB :-)
    >
    > Do sedna :-)

    ucz sie na bledach bo ja juz to przerobiłem :)

    > Drabinka łazienkowa ma być zasilana z podłogówki

    zrobiłem, ale podłogówka dziala tylko czasami, wiec i grzejnik przeważnie chłodny

    >ale chciałbym łazienkę też czasem dogrzewać poza sezonem grzewczym:-) Tzn chciałbym
    też do drabinki dać grzałkę elektryczną. W sezonie też czasem może będzie potrzeba
    szybkiego wysuszenia prania - wtedy wolałbym drabinkę gorącą a nie letnią:-)

    w efekcie okazało sie ze najlepiej dogrzewa sie łazienkę farelką z termostatem (całe
    25zł w obi)

    b.