  • Data: 2018-07-20 07:50:23
    Temat: Re: droga
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 07:20:32 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Jeszcze bym sprawdził jaki to grunt i jak się zachowuje w deszczu.
    > Mebę rzuciliśmy na samym początku, ale jak popadało to grunt mebę
    > połknął i tyle ją widzieli ;)

    grunt jest gliniasty z humusem i trawą na wierzchu. Jak nie jest mokro to po tym
    jeżdzimy i nic sie nie dzieje. Ale po deszczach jak sprzed 3 dni to rozmięka i
    jeżdząc się koleinuje, a w końcu się potopię.

    Adam, granitu nie mam, zwykłe kruszywa drogowe musiałbym zamawiać.

    > Czekamy aż się ruszą z kanalizą i innymi rurkami żeby pomyśleć o drodze
    > na stałe, ale póki co to co jest nawet działa.

    wodociąg połozyłem, nic wiecej nie będzie. No moze kable od oswietelnia drogi, ale
    one z boku, nie kolidują.

    b.