  • Data: 2015-10-16 12:24:11
    Temat: Re: droga dojazdowa o szer 4m i media
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 października 2015 12:18:54 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dodam jeszcze że zakładam że nie masz tam niespodzianek typu konieczny przepust
    przez drogę wojewódzka czy rów gminny itp. bo takie "drobnostki" znacznie komplikują
    sprawę

    niespodzianek brak - droga gruntowa :-)

    odesłali mnie do tej strony jak pytałem o przyłącze:
    http://www.mpwikmyslowice.pl/pl/podlacz-sie-do-sieci
    -kanalizacyjnej-wodociagowej

    Czy wg przepisów wodociągi mają jakiś konkretny czas w jakim muszą zrobić
    podłączenie?

    Pozdrawiam
    uciu