    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: droga dojazdowa o szer 4m i media
    Date: Fri, 16 Oct 2015 12:58:02 +0200

    W dniu 2015-10-16 o 12:29, Budyń pisze:
> [...]
    przez drogę wojewódzka czy rów gminny itp. bo takie "drobnostki" znacznie komplikują
    sprawę

    -kanalizacyjnej-wodociagowej

    podłączenie?

    Życie mówi, że jeśli oprócz Ciebie nie ma tam nikogo, to Ci powiedzą, że
    zrobią za lat 20 (wersja, że MPWiK zrobi to na koszt własny).

    Wersja, że Ty sfinansujesz budowę wodociągu (stąd zapewne rura 110)
    powoli je zbudować w 3 miesiące (łącznie z całą papierkologią).

    Potem możesz wystąpić do MPWiK o wykup tego co zbudowałeś.

    > przeciez podpiszesz jakąś umowe - tam bedzie termin

    Raczej będzie odwrotna kolejność. Najpierw termin, potem odpowiednia umowa

    --
    Pete