  • Data: 2011-02-08 07:21:55
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Nie wiem jakiej jakości kupowałeś te drzwi , ale jeśli na jeden
    > komplet (drzwi + ościeżnica) wydałeś około 300zł , to raczej z
    > jakością nie miało to nic wspólnego ...

    Akurat drzwi, to rzecz, którą można sobie wymienić w razie przypływu
    gotówki.
    A co do jakości... No nie są to jakieś drzwi superwytrzymałe, ale... :-)

    Przy końcu budowy jak miałbym wydać 15 kzł na wypaśne drzwi, to mógłbym
    już zbankrutować :-).

    Przyjdzie na to czas, a teraz muszę mieć gdzie mieszkać...

    pozdr
    Robert G.