  • 1. Data: 2011-02-06 21:49:11
    Temat: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "yt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam

    bede wymieniał w starym domu - 30 lat wszystkie drzwi wewnetrzne - lacznie 7
    sztuk. Drzwi wejsciowe mam dębowe i takie zostaną ale pozniej są drzwi
    pomiędzy ciepłym przedpokojem a nieogrzewanymi schodami - zastanawiam się
    jak beda się sprawować drewniane lub pseudodrewniane drzwi. Co byście
    doradzili ? Wstawianie metalowych raczje mi sie nie usmiecha. Czy w takich
    warunkach drzwi porta nie bedą sie wichrowały ? Ewentualnie jakie inne
    całościowe wybrać żeby cena nie była wyórowana czyli ok. 1000 zł?

    Pozdrawiam
    gt

  • 2. Data: 2011-02-06 21:59:55
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 6 Lut, 22:49, "yt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > witam
    >
    > bede wymienia w starym domu - 30 lat wszystkie drzwi wewnetrzne - lacznie 7
    > sztuk. Drzwi wejsciowe mam d bowe i takie zostan ale pozniej s drzwi
    > pomi dzy ciep ym przedpokojem a nieogrzewanymi schodami - zastanawiam si
    > jak beda si sprawowa drewniane lub pseudodrewniane drzwi. Co by cie
    > doradzili ? Wstawianie metalowych raczje mi sie nie usmiecha. Czy w takich
    > warunkach drzwi porta nie bed sie wichrowa y ? Ewentualnie jakie inne
    > ca o ciowe wybra eby cena nie by a wy rowana czyli ok. 1000 z ?

    Polecam Porty - mam wszedzie. Tylko warto doplacic do pelnego
    wypelnienia (drzwi sa znacznie stabilniejsze, ciezsze, trwalsze) i
    potrojnych zawiasow. Max 150 pln za to doplacisz. Do 1k powinienes sie
    wyrobic - acz to wersja bez forniru - "zwykla" okleina (choc za 1k juz
    w lepszej wersji :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-07 08:38:02
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firme wybrac
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

> [...]
    > potrojnych zawiasow. Max 150 pln za to doplacisz. Do 1k powinienes sie
    > wyrobic - acz to wersja bez forniru - "zwykla" okleina (choc za 1k juz

    Wybieralem pomiedzy INVADO a Porta
    nie widac róznicy a cena troche nizsza, wybralem INVADO.

    tez maja pelne wypelnienie i czesciowe.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-02-07 11:00:51
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A o co chodzi?

    -----

  • 5. Data: 2011-02-07 11:08:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 12:00, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > A o co chodzi?
    >
    > -----

    W zaleznosci od modelu drzwi masz do wyboru wypelnienie plaster miodu
    (czyli cos ala gruba tektura ulozona w plaster miodu), wypelnienie
    plyta otworowa lub plyta pelna (to chyba z plyt wiorowych). Te z
    plastrem miodu sa najmniej trwale. Forumowe (z forum muratora) mastahy
    od drzwi mowia, ze wytrzymalosc tych z plyta pelna jest minimum 2-3 x
    wieksza. Pozatym czuc, ze to drzwi (maja wieksza wage), a nie jakas
    papierowa popierdolka ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-02-07 13:12:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > od drzwi mowia, ze wytrzymalosc tych z plyta pelna jest minimum 2-3 x
    > wieksza. Pozatym czuc, ze to drzwi (maja wieksza wage), a nie jakas

    ja, myśląc o trwałości, skupiam się raczej na okładzinie
    zewnętrznej... w środku, czy to plaster miodu czy pełna płyta, to ma
    mniejsze znaczenie, (oczywiście bez przesady), pewnie większą trwałość
    maja te z okleiną drewnianą, łatwiej jest naprawić przy
    uszkodzeniach... ja pomacałem różne, najtańsze classen i inne
    marketowe wynalazki odpadają, to się wyciera i zadziera chyba od
    samego ruchu powietrza... wybrałem DRE, zwykłe w kolorze ciemny
    orzech, ładne, dobrze spasowane, trwałe, nie niszczą się, i cena z nóg
    nie zwaliła...

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2011-02-07 13:42:25
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

[...]

    Dre, invado, i porta, - między tymi decodwałem i wybrałem invado (po prostu
    troszę tańsze)

    Classen do piwnicy poszły, ale nie przesadzałbym z tym wycieraniem :)
    nie jest tak źle

  • 8. Data: 2011-02-07 13:44:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 7 Lut, 14:12, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > uszkodzeniach... ja pomacałem różne, najtańsze classen i inne
    > marketowe wynalazki odpadają, to się wyciera i zadziera chyba od
    > samego ruchu powietrza... wybrałem DRE, zwykłe w kolorze ciemny

    Nie chce nic mowic ale DRE sprzedawane sa w marketach ;) Wedlug
    przeroznych opinii co do jakosci, to wedlug kolejnosci: classen, dre,
    dlugo nic, porta ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-02-07 13:58:26
    Od: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl>

    yt <x...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > bede wymieniał w starym domu - 30 lat wszystkie drzwi wewnetrzne - lacznie 7

    Tak się zastanawiam - jecie na tych drzwiach Panowie, czy śpicie, czy jak ?

    Kupilem te potepiane "marketowe" z tekturowym plastrem miodu w środku i
    śmigają - w sumie na przestrzeni 3-4 lat wymienilem w domu ok. 8 sztuk. Jak
    ich nie traktować gwoździem, czy młotkiem albo nie trzeć intensywnie ostrą
    gąbką, to co im się ma stać ? A nawet jakby co, to nowe skrzydło wiele nie
    kosztuje. Uszczelka jest więc jakoś przez nie nie wieje. Trochę problematyczne
    dobre spasowanie futryny ale da się i generalnie brakowało mi tej regulowanej
    futryny ale stwierdzilem, że przeplacać za to nie warto.

    No i w 1000 zł to mi sie zmieściły 2-3 zestawy, a nie 1.

    Pzdr,
    g-jaro

  • 10. Data: 2011-02-07 14:26:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    q.googlegroups.com...
    On 7 Lut, 14:12, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    >Nie chce nic mowic ale DRE sprzedawane sa w marketach ;) Wedlug
    >przeroznych opinii co do jakosci, to wedlug kolejnosci: classen, dre,
    >dlugo nic, porta ;)

    Nie wiem co chcecie od Classena?
    W mieszkaniu mam juz 7 lat chyba drzwi wewnetrzne Classena z marketu. Nic
    złego sie nie dziej. U rodziców od kilku lat tez ok.
    W związku z powyzszym do domu kupiłem tez classena drzwi wewnetrzne+
    futryny. Dwa i pół roklu już sa i wszystko ok. W jednym pomieszczeniu mam
    tez panele podłogowe Classena(kupione w Komforcie chyba) i tez ok
    A Porta? Moim zdaniem przereklamowane i niewarte swojej ceny.

    Krzysiek