  • 1. Data: 2011-02-06 11:45:06
    Temat: pierwszy od roku słoneczny dzień
    Od: "Papo Smurfso" <....@k...eu>

    jakieś nieplanowane w brukseli silne wiatry zmonciły chmury nad POlską,
    pszez co dzisiaj mamy pierwszy od prawie roku słoneczny dzień!!!:O)
    solarnicy liczcie zyski, rekuperatorofcy pomagajcie im, pompiarze tszymajcie
    za nich kciuki!:O)

    fprawdzie chmur jest sporo ale słońce miejscami może bez przeszkud sięgnąć
    ziemi i zagrzać glikol w solarku:O)
    o dziwo jakoś jeszcze nie widać odrzutofcuf opryskujących to w miarę czyste
    dziś niebo, czyżby jakieś koszerne śfięto hanucy czy szabas dzisiaj?:O)

    p.s. mam złe wieści dla rekuperatorofcuf:O(
    niedawno obalając mit zyskuf z rekuperatora obliczyłem że to ustrojstfo
    zwróci się 5cio osobowej rodzince po dziesięciu latach jeśli będzie
    kosztowało 1500zł (realne jeśli zmajstruje się samodzielnie), czyli po tych
    dziesięciu latach zaczynały by się generować faktyczne zyski, ale w
    obliczeniach nie uwzględniłem kosztu prądu jakim zasilane muszą być
    wentylatory, więc dzisiaj to uwzględniłem i wyniki są porażajace:O(

    1500zł to koszt energii elektrycznej zurzytej przez 10 lat pszez wentylator
    o mocy 30W, więc nawet jeśli realne było by zasilić taką wentylację
    mechaniczną dla 5cio osobowego domku wentylatorem o mocy zaledwie 30W to po
    tych dziesięciu latach mamy wyłącznie straty w wysokości poniesionej
    inwestycji, czyli 1500zł, czyli wentylatory przejadają zyski i zaczynają
    generować straty, jeśli ta wentylacja wytszyma bezawaryjnie 20 lat to jusz
    mamy straty 3000zł w stosunku to wentylacji bezrekuperatorowej:O(

    więc definitywnie z rekuperatora zyskuf nie ma!!!! były by gdyby ktoś miał
    pront za darmo, oczywiście straty będą jeszcze bardziej porażające jak
    doliczy się reszte kosztuf, czyli filtry oraz konserwację ich i całej
    instalacji, to żaden zysk, to czysta strata!:O(

    p.s p.s. tak wiem że zaras obskoczy mnie psiarnia, będzie sikać i sprubuje
    zaszczeać bo argumentuf nie majom, ale wytszymam to bo mom silnom psychike i
    nie unsubskribuje się jak tutejsze mienczaki i bende dla was dalej prowadził
    żetelne obliczenia za darmo, pozdrufka!:O)

  • 2. Data: 2011-02-06 14:39:42
    Temat: Re: pierwszy od roku słoneczny dzień
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Papo Smurfso <....@k...eu> napisał(a):

> [...]
    > nie unsubskribuje się jak tutejsze mienczaki i bende dla was dalej prowadził
    > żetelne obliczenia za darmo, pozdrufka!:O)

    Nibyś tata a glupiś jak mama. Wszyskie wiedzo ze dla komforta się rekuperatora
    zakląda. Największego komforta daje taki co kosztuje minimum dychę z
    założeniem i był kupiony z kredyta bankowego. Normalnie takiego komforta daje
    że opisać tego się nie da. Solary ostatnio mocno staniały i juz przestały
    dawać dużego komforta.

  • 3. Data: 2011-02-06 14:48:55
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:iimbre$pr2$1@inews.gazeta.pl...
    > Papo Smurfso <....@k...eu> napisał(a):

    Zieeeew.... nie karmić trolli :/

  • 4. Data: 2011-02-06 19:45:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:iimbre$pr2$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > Zieeeew.... nie karmić trolli :/

    Widac od stycznia zeszlego roku do niedawna czas tworczo spedzil w swoim
    oddziale dla schizofrenikow skoro od roku slonca nie widzial.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-02-06 21:18:47
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Widac od stycznia zeszlego roku do niedawna czas tworczo spedzil w swoim
    > oddziale dla schizofrenikow skoro od roku slonca nie widzial.

    czy ty Maniek kur. czytać nie potrafisz. prosi Budyń zebys go nie karmil to go
    nie karm.

  • 6. Data: 2011-02-06 21:41:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:iin37n$km3$1@inews.gazeta.pl...

    > czy ty Maniek kur. czytać nie potrafisz. prosi Budyń zebys go nie karmil
    > to go
    > nie karm.

    To fakt, opisalem tylko zwiazek przyczynowo skutkowy. Goscia mam cyklicznie
    w kf do czasu kolejnej zmiany nicka. Dluzszy czas sie tu nie produkowal i
    byl spokoj.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2011-02-07 14:45:40
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    PLEASE DON'T FEED THE TROLL !!!!!!!

    MS

  • 8. Data: 2011-02-07 15:21:28
    Od: "Papo Smurfso" <towarzysz@generał.pl>

> [...]
    > nie unsubskribuje się jak tutejsze mienczaki i bende dla was dalej
    > prowadził
    > żetelne obliczenia za darmo, pozdrufka!:O)

    o rany, ale psiarnia się rozszczekała i zleciały się największe grupowe
    trole (budynie, mańki i macieje:O)
    poczekamy na więcej, może zbierze sie całą szajka tego robactfa:O)