  • 1. Data: 2011-02-05 16:31:13
    Temat: U wszystkich tak wieje od wczoraj?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Strasznie wieje, prądu nie było z 4 godziny. Teraz dopiero wychodzą braki w
    ociepleniu poddaszy. Jak ktoś czuje wyraźny spadek temperatury to znaczy, że
    ma źle wykonaną izolację.
    Na parterze nie ma tego efektu.

  • 2. Data: 2011-02-05 16:33:02
    Temat: Re: U wszystkich tak wieje od wczoraj?
    Od: "adi" <a...@g...com>

    . Teraz dopiero wychodzą braki w
    > ociepleniu poddaszy. Jak ktoś czuje wyraźny spadek temperatury to znaczy,
    > że ma źle wykonaną izolację.

    nie znudziło ci się to jeszcze??

  • 3. Data: 2011-02-05 16:51:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Super pogoda. Od rana 10 stopni. Wentylatory w piecach akumulacyjnych wogóle
    się nie włączają. Musiałem zmniejszyć albo wyłączyć ładowanie. Za to bardzo
    ładnie działa grzanie klimatyzatorem. Dwie godziny grzania w taniej taryfie
    z nastawem 23 stopnie i do kolejnych tanich godzin temperatura nie spada
    poniżej 20 stopni. Potem znowu 8 godzin z nastawą 21-23 i jest ciepło cały
    dzień.

    Jak by tak wiało codziennie, to bym postawił elektrownię wiatrową. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2011-02-05 17:43:26
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-02-05 17:51, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > taniej taryfie z nastawem 23 stopnie i do kolejnych tanich godzin
    > temperatura nie spada poniżej 20 stopni. Potem znowu 8 godzin z nastawą

    Zero komfortu cieplnego. Nie chciałbym mieszkać w domu, w którym
    temperatura w ciągu dnia się waha o kilka stopni. Ciepło - zimno -
    ciepło - zimno... To już bym wolał mieć cały czas 20 stopni i się
    przyzwyczaić.

    Nie wspomnę już nawet o tym, że to pewnie niezdrowe, a i domownicy z
    niecierpliwością czekają do momentu aż się tania taryfa włączy, żeby się
    dogrzać :)

    Pzdry,
    MW

  • 5. Data: 2011-02-05 17:50:49
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    > Jak by tak wiało codziennie, to bym postawił elektrownię wiatrową. :)

    W takim wietrze wiatraki nie dzialają :-) By je pourywało :-)

  • 6. Data: 2011-02-05 17:52:10
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "wolim" <n...@t...pl> wrote in message

    > domownicy z niecierpliwością czekają do momentu aż się tania taryfa
    > włączy, żeby się dogrzać :)

    Z tym czekaniem na drugą taryfę żeby b yło taniej to terror rodziny :-)
    "Przemoc domowa - psychiczna" :-)

  • 7. Data: 2011-02-05 17:54:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temperatura w ciągu dnia się waha o kilka stopni. Ciepło - zimno -
    > ciepło - zimno... To już bym wolał mieć cały czas 20 stopni i się

    Jakiś taki delikatny jesteś. Otóż ja nie lubię mieć stałej temperatury. Do
    pracy siedzącej podkręcam sobie na 22-23, a do spania wolę mniej. Jeżeli się
    ruszam, to wolę temperaturę poniżej 20 stopni.

    > Nie wspomnę już nawet o tym, że to pewnie niezdrowe, a i domownicy z
    > niecierpliwością czekają do momentu aż się tania taryfa włączy, żeby się
    > dogrzać :)

    Hehe. Nie jest tak źle. Po prostu eksperymentuję i okazuje się że sama klima
    w taniej taryfie + duża bezwładność ceglanego domu wystarcza kiedy na
    zewnątrz jest +10.

  • 8. Data: 2011-02-05 17:55:15
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message

    > W takim wietrze wiatraki nie dzialają :-) By je pourywało :-)

    Pourywa to dospawam wzmocnienia

  • 9. Data: 2011-02-05 17:56:00
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik wolim napisał:

    > Nie wspomnę już nawet o tym, że to pewnie niezdrowe

    No akurat bardziej niezdrowe jest ciągłe przebywanie w stałej - za
    wysokiej - temperaturze... :-)

    Przy kilkustopniowych wahaniach temperatur odporność na infekcje się
    zwiększa.

    Nie ma nic gorszego jak ciągłe przebywanie w cieplarnianych warunkach.

    pozdr
    Robert G.

  • 10. Data: 2011-02-05 18:24:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

> [...]
    >
    > Nie wspomnę już nawet o tym, że to pewnie niezdrowe, a i domownicy z
    > niecierpliwością czekają do momentu aż się tania taryfa włączy, żeby

    raczej czekają kiedy w końcu ojca Goriot szlag trafi...