  • 1. Data: 2011-02-04 09:48:19
    Temat: wosk do płytek
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    Oświećcie mnie proszę, jakiego "wosku" użyć do płytek w łazience, żeby
    nabrały gładkości połysku?

  • 2. Data: 2011-02-04 11:47:31
    Temat: Re: wosk do płytek
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maria wrote:
    > Oświećcie mnie proszę, jakiego "wosku" użyć do płytek w łazience, żeby
    > nabrały gładkości połysku?

    hm.....

    kupić takie płytki które mają połysk ale...

    w łazienkach powinno sie stosować płytki o odpowiedniej antypoślizgowości
    aby sobie nie zrobić kuku.

    płytki o drobnej szorstkości sa zwykle dość zgaszone, można jednak znaleźć
    płytki z dużym połyskiem ale też z dość wyraźnymi ostrymi gruzełkami.

    nawoskowanie płytek w łazience może być dość niebezpieczne...

    w sumie to założyłem że chodzi o płytki podłogowe.

  • 3. Data: 2011-02-04 23:16:34
    Od: "Maria" <M...@T...pl>

    Dzięki! Jednak chodzi mi o konkrety... bo na rynku dużo tego, a nie wiem co
    najlepsze.
    Np. seria StarWax, jakieś HF, itp. Najbardziej zależy nmi o kafelkach na
    ścianach...