  • 1. Data: 2011-02-03 21:18:57
    Temat: Wodomierze (rozliczenia) w budynkach szeregowych ?
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Do kilku budynków w zabudowie szeregowej (segmentów) media: gaz, prąd i woda,
    doprowadzone są z ziemi do segmentu skrajnego, po czym wewnątrz doprowadzone do
    każdego z segmentów. W przypadku prądu i gazu, każdy segment ma, od dawna,
    osobny licznik. Rozmawiałem, jakiś czas temu z MPWiK (rzecz tyczy Wa-wy)aby tak
    samo rozwiązać sprawę wodomierzy i rachunków za wodę. Powiedziano mi, iż nie
    jest to możliwe, bo w przypadku dostaw wody, MPWiK jest zobowiązane jedynie do
    założenia wodomierza na przyłaczu głównym w skrajnym segmencie.
    Czy ktoś "przerabiał" podobny temat w Warszawie i wygrał z MPWiK ?

    PP

  • 2. Data: 2011-02-04 16:48:38
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    > założenia wodomierza na przyłaczu głównym w skrajnym segmencie.
    > Czy ktoś "przerabiał" podobny temat w Warszawie i wygrał z MPWiK ?

    Sprawdź ustawę o zaopatrzeniu w wodę etc.
    Jak pamiętam w budynkach wielorodzinnych montuje się taki wodomierz "zbiorczy".
    Czy twoja zabudowa to spełnia? Nie wiem.Jeżeli tak, to licz się z odczytem zużycia z
    twojego
    wodomierza + dopłaty..