  • 11. Data: 2011-02-07 14:43:58
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik g-jaro napisał:
    > No i w 1000 zł to mi sie zmieściły 2-3 zestawy, a nie 1.

    No i ja dlatego cicho siedzę :-))).
    Za dwanaście zestawów zapłaciłem mniej niż 4 tys. - skrzydło + futryna.
    Zamontowałem we własnym zakresie - ot taka zabawa z poziomicą,
    drewnianymi klockami i pianką montażową...
    http://allegro.pl/super-okazja-drzwi-wewnetrzne-sycy
    lia-i1428755231.html
    Mój dom to nie muzeum :-)))

    pozdr
    Robert G.

  • 12. Data: 2011-02-07 15:01:24
    Od: " g-jaro" <j...@W...gazeta.pl>

    robercik-us <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i ja dlatego cicho siedzę :-))).

    O cholera, a ja się wyrwałem...

    > Za dwanaście zestawów zapłaciłem mniej niż 4 tys. - skrzydło + futryna.
    > Zamontowałem we własnym zakresie - ot taka zabawa z poziomicą,
    > drewnianymi klockami i pianką montażową...

    I tyle. U mnie bylo więcej zabawy bo miałem stare pełnodrewniane (porządne
    tfu, tfu) ościeżnice wbijane rąbanymi gwoździami w drewniane klocki zamurowane
    w ścianach więc wyrawać to cholerstwo nie było łatwo i niestety miałem zbyt
    mało odstępu w nowych na pianę więc musiałem podkuwać. Niemiej i tak to robota
    mózg niespecjalnie angażująca (co nie przeszkodziło, by 2 ościeżnice, które
    montowali "fachowcy" zostały spierniczone - za mało miejsca na pianę - o dziwo
    od góry - i przy wzroście wilgotności pionowe odcinki futryn zaczęły się giąć,
    niby niewiele ale wystarczyło na problemy z zamykaniem. Na szczęście błędy w
    montaży takich ościeżnic nie są specjalnie trudne do naprawienia, a te co sam
    montowalem śmigaja jak trzeba)

    Pzdr,
    g-jaro

  • 13. Data: 2011-02-07 15:18:49
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firme wybrac
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > W mieszkaniu mam juz 7 lat chyba drzwi wewnetrzne Classena z marketu. Nic
    > złego sie nie dziej. U rodziców od kilku lat tez ok.
    > W związku z powyzszym do domu kupiłem tez classena drzwi wewnetrzne+
    > futryny. Dwa i pół roklu już sa i wszystko ok. W jednym pomieszczeniu mam
    > tez panele podłogowe Classena(kupione w Komforcie chyba) i tez ok
    > A Porta? Moim zdaniem przereklamowane i niewarte swojej ceny.

    tez chętnie posłucham co nie tak z tymi drzwiami :)

    najlepiej od osob co to je mają, bo w moich wszystko jest wporządku

    piszą tak raczej osoby, które wydały po prostu więcej za drzwi podobnej
    jakości

  • 14. Data: 2011-02-07 19:41:42
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > tez chętnie posłucham co nie tak z tymi drzwiami :)

    ja akurat porównywałem classena o dre... dobrym testem było dokładne
    obejrzenie drzwi, które wiszą na ekspozycji, wiadomo, codziennie każdy
    je maca, drapie, otwiera i zamyka, classen miał powycierane ranty, i w
    dodatku okleina nie była w jednym kawałku, tylko łączona na kantach,
    było widać, że się odkleja i zadziera, dre miały kanty zaoblone z
    jednego kawałka okleiny... test kluczyków... wyciągasz z kieszeni
    klucze i zarysowujesz okleinę... :-)... dre były trwalsze..., test
    mopa... idź do kibelka marketowego, tam są te marketowe drzwi
    zazwyczaj i zobacz co się dzieje przy podłodze, tam sprzątaczka się
    nie pier....li, tylko jedzie mokrym mopem po drzwiach... efekt,
    spuchnięte i popękane, i ostatnia różnica, dre (te z tańszych) są
    wyraźnie cięższe, niż te marketowe, choć struktura podobna... jednym
    zdaniem, ja swoich drzwi nie oszczędzam, zdarza się zamoczyć przy
    zmywaniu podłogi, nie mam specjalnej półsuchej gąbeczki do
    pielęgnacji, jadę mokrą szmatą, ubocznych efektów nie widać, nic nie
    puchnie, nic się nie wykręca... dziecko też za delikatne nie jest
    czasami... są wgniecenia po zabawkach, ale nic się nie dzieje...
    co do ościeżnic regulowanych... fakt, droższe... ale jak do zwykłych
    (też nie są za darmo), dodasz koszt listew wykończeniowych, czy innych
    ćwierćwałków i koszt (lub upierdliwość) przygotowania otworu, to już
    różnica nie jest tak kolosalna, a w ścianie szkieletowej ich montaż
    jest o wiele prostszy i efekt końcowy o niebo lepszy

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2011-02-08 06:10:46
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > Za dwanaście zestawów zapłaciłem mniej niż 4 tys. - skrzydło + futryna.
    > Zamontowałem we własnym zakresie - ot taka zabawa z poziomicą,

    To naprawdę musiały być to bardzo budżetowe drzwi i ościeżnice ...

    Ja szukałem dla siebie drzwi wewnętrznych i raczej cięzko znaleźć coś
    ciekawgo za mniej niż 300-400zł za sztukę a do tego około 250-400zł za
    ościeżnicę ...

    Nie wiem jakiej jakości kupowałeś te drzwi , ale jeśli na jeden
    komplet (drzwi + ościeżnica) wydałeś około 300zł , to raczej z
    jakością nie miało to nic wspólnego ...

  • 16. Data: 2011-02-08 06:14:01
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > bede wymienia w starym domu - 30 lat wszystkie drzwi wewnetrzne -
    lacznie 7
    > sztuk. Drzwi wejsciowe mam d bowe i takie zostan ale pozniej s drzwi
    > pomi dzy ciep ym przedpokojem a nieogrzewanymi schodami - zastanawiam si
    > jak beda si sprawowa drewniane lub pseudodrewniane drzwi. Co by cie
    > doradzili ? Wstawianie metalowych raczje mi sie nie usmiecha. Czy w takich
    > warunkach drzwi porta nie bed sie wichrowa y ? Ewentualnie jakie inne
    > ca o ciowe wybra eby cena nie by a wy rowana czyli ok. 1000 z ?

    Wybierz takie jakie Ci się podobają. Na markę nie patrz ...
    W tej cenie jest szansa że kupisz drzwi w lepszej już okleinie i z
    lepszym "designem" ...

  • 17. Data: 2011-02-08 07:21:55
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik /// Kaszpir /// napisał:
    > Nie wiem jakiej jakości kupowałeś te drzwi , ale jeśli na jeden
    > komplet (drzwi + ościeżnica) wydałeś około 300zł , to raczej z
    > jakością nie miało to nic wspólnego ...

    Akurat drzwi, to rzecz, którą można sobie wymienić w razie przypływu
    gotówki.
    A co do jakości... No nie są to jakieś drzwi superwytrzymałe, ale... :-)

    Przy końcu budowy jak miałbym wydać 15 kzł na wypaśne drzwi, to mógłbym
    już zbankrutować :-).

    Przyjdzie na to czas, a teraz muszę mieć gdzie mieszkać...

    pozdr
    Robert G.

  • 18. Data: 2011-02-08 07:26:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Akurat drzwi, to rzecz, którą można sobie wymienić w razie przypływu
    > gotówki.
    > A co do jakości... No nie są to jakieś drzwi superwytrzymałe, ale... :-)

    No własnie - napisz o tej jakosci,. Bo mnie mocno zainteresowałes. Tu gdzie
    teraz mieszkam mam kilka do wymienienia...
    Kaszpir ma troche racji ale też jak sprzedawca narzuci dużą marże to drzwi
    moga być drogie a lepsze od tego nie będą. A podejrzewam ze i tak wszysce
    robią z tego samego - wiec tanie drzwi z porty bedą dokładnie takie same ja
    te z linka - tylko 4x droższe.

    b.

  • 19. Data: 2011-02-08 08:16:23
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Przy końcu budowy jak miałbym wydać 15 kzł na wypaśne drzwi, to mógłbym
    > już zbankrutować :-).
    >
    > Przyjdzie na to czas, a teraz muszę mieć gdzie mieszkać...

    Nie przesadzaj ...

    Nie wpadajmy w skrajność ...

    Lepiej powoli meblować i urządzać , ale takimi rzeczami które nam się
    podobają i są dośc dobrej jakosci , niż szybko i jak najtaniej byle
    wszystko od razu mieć ...

    Tanie i w miarę rozsądne drzwi można kupić za około 300-400zł (mowa o
    cenach w sklepach internetowych , bo w normalnym sklepie za te same
    drzwi możemy zapłacić nawet 100zł wiecej), do tego dochodzi ościeżnica
    regulowana (250zł - 400zł (zależnie jaka grubość muru) i wychodzi nam
    że na drzwi z ościeżnicą wydamy minimum 550-800zł i mowa o drzwiach
    tanich z najniższej półki ...

    Można oczywiście zamontować jakąś ościeznicę metalową lub stałą , ale
    wtedy dochodzi koszt "obróbki" a efekt końcowy i tak będzie gorszy niż
    w przypadku ościeżnicy regulowanej ...

  • 20. Data: 2011-02-08 08:20:13
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości news:975dfaf4-4fa8-4fe2-b247-
    >Można oczywiście zamontować jakąś ościeznicę metalową lub stałą , ale
    >wtedy dochodzi koszt "obróbki" a efekt końcowy i tak będzie gorszy niż
    >w przypadku ościeżnicy regulowanej ...

    widzialem u znajomego regulowane -raczej z tych tańszych. To ja juz wole
    stałe.

    b.