  • 21. Data: 2011-02-08 08:21:58
    Temat: Re: drzwi wewnetrzne - jaka firmę wybrać
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:b1ee3701-6ee6-41f4-86cc-244dd9be9c83@w19g2000yq
    a.googlegroups.com...
    .>To naprawdę musiały być to bardzo budżetowe drzwi i ościeżnice ...

    Pierdoły piszesz.

    >Ja szukałem dla siebie drzwi wewnętrznych i raczej cięzko znaleźć coś
    >ciekawgo za mniej niż 300-400zł za sztukę a do tego około 250-400zł za
    >ościeżnicę ...

    Popatrz na oferte Classena- cenowo nie zabija a jak pisałem wyżej nic złego
    sie nie dzieje. Zresztą co złego moze sie w domu z drzwiami wewnetrznymi
    dziać? A nawet jakby co to po 5-10 latach wymienisz na nowe. Koszt nie
    zabije, wymiana prosta rzecz.

    >Nie wiem jakiej jakości kupowałeś te drzwi , ale jeśli na jeden
    >komplet (drzwi + ościeżnica) wydałeś około 300zł , to raczej z
    >jakością nie miało to nic wspólnego ...

    Nie można tego tak jednoznacznie stwierdzić. W moim mieszkaniu które było
    robione na wynajem zamontowałem najtańsze drzwi Classena z castoramy chyba-
    wtedy kosztowały poniżej 100zł + futryna dzisiaj zresztą tez tyle kosztują
    najtańsze drzwi wewnętrzne.
    Chyba 7 lub 8 lat juz mineło i wszystko ok.
    W domu mam troche droższy model classena- koszt chyba ok 200zł + futryna.
    2,5 roku i wszystko ok.
    Maniek coś kiedys pisał że mu Classen się rozłazi ale to chyba w
    nieogrzewanym pomieszczeniu było jesli dobrze pamietam.

    Krzysiek

  • 22. Data: 2011-02-08 08:27:35
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Kaszpir ma troche racji ale też jak sprzedawca narzuci dużą marże to drzwi
    > moga być drogie a lepsze od tego nie będą. A podejrzewam ze i tak wszysce
    > robią z tego samego - wiec tanie drzwi z porty bedą dokładnie takie same ja
    > te z linka - tylko 4x droższe.

    Jest jeszcze internet i tam jest trochę taniej ...

    Ja podawałem ceny już "internetowe" bo w normalnym sklepie niestety
    przepłacimy około 100zł na komplecie (drzwi + ościeżnica).

    Za 300 zł można kupić najtańsze drzwi "pełne" lub z minimalnym
    przeszkleniem + najtańsza ościeżnica metalowa lub najtańsza ościeżnica
    stała.

    Ja wychodzę z założenia że zamiast od razu urządzić cały dom na tym co
    najtańsze , lepiej urządzać powoli ale takimi rzeczami które nam się
    podobają i wcale nie mam na myśli najdroższymi elementami , bo bardzo
    często wiele bardzo drogich elementów nie jest warta swojej ceny ...

  • 23. Data: 2011-02-08 08:29:48
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > robią z tego samego - wiec tanie drzwi z porty bedą dokładnie takie same

    Myśle że jest tak jak piszesz. W Porcie sie przepłaca za markę a jak
    poczytasz fora to ludzie na ich drzwi zewnetrzne np sporo narzekaja.
    Ale to tak ze wszystkim jest;))

  • 24. Data: 2011-02-08 08:34:07
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Popatrz na oferte Classena- cenowo nie zabija a jak pisa em wy ej nic z ego
    > sie nie dzieje. Zreszt co z ego moze sie w domu z drzwiami wewnetrznymi
    > dzia ? A nawet jakby co to po 5-10 latach wymienisz na nowe. Koszt nie
    > zabije, wymiana prosta rzecz.

    Wszystko zależy jakie się szuka i jakie się podobają.
    Drzwi pełne są najtańsze. Te z przeszkleniem droższe.
    Czym więcej przeszklenia lub czym nowocześniejsza forma lub lepsza
    okleina tym drzwi droższe.

    To chyba normalne i zrozumiałe ?

    > Nie mo na tego tak jednoznacznie stwierdzi . W moim mieszkaniu kt re by o
    > robione na wynajem zamontowa em najta sze drzwi Classena z castoramy chyba-
    > wtedy kosztowa y poni ej 100z + futryna dzisiaj zreszt tez tyle kosztuj
    > najta sze drzwi wewn trzne.

    Na wynajem i to słowo wszystko wyjaśnia.
    Na wynajem robi się jak najtaniej ...

    > W domu mam troche dro szy model classena- koszt chyba ok 200z + futryna.
    > 2,5 roku i wszystko ok.

    Pytanie jaka futryna ?
    Ościeżnice regulowane są drogie , często droższe niż same drzwi ...
    Tyle że drzwi najładniej się prezentują z ościeżnicą regulowaną
    przeznaczoną dokładnie do danych drzwi ...

    Oczywiście można "zaoszczędzić" i kupić ościeżnicę metalową lub zwykłą
    ale efekt końcowy będzie gorszy niż w przypadku ościeżnicy regulowanej
    idealne dopasowanej do danych drzwi.

  • 25. Data: 2011-02-08 08:35:58
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > widzialem u znajomego regulowane -raczej z tych ta szych. To ja juz wole
    > sta e.

    Kwestia gustu i ... zasobności ...

    Większość jednak kupuje ościeznice regulowane , bo po prostu drzwi
    najlepiej prezentują się z ościeżnicą regulowaną ...

  • 26. Data: 2011-02-08 08:44:08
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:

    > No własnie - napisz o tej jakosci,.

    Ogólnie drzwi ładne, ale wydają się trochę wrażliwe na zarysowania
    ostrymi przedmiotami niestety.

    Samo wykonanie jest całkiem całkiem. Pewnie, że jak po nich drapać czymś
    twardym, to ślady będą, ale przy normalnym użytkowaniu prezentują się
    zupełnie przyzwoicie.

    Poza tym... drzwi jak drzwi... :-) cóż tu gadać - zamykają się
    otwierają... zamki w komplecie.

    Na najbliższych kilka lat na pewno wystarczą, a potem to sobie strzelę
    jakieś lepsze. Na razie budżet na wyczerpaniu.

    Aha... mnie wyszły taniej, bo sprzedawca się spóźniał z dostawą, więc
    wytargowałem na to konto upust.

    pozdr
    Robert G

  • 27. Data: 2011-02-08 08:57:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Na wynajem i to słowo wszystko wyjaśnia.

    Dokałdnie tak. Lokatorzy nie szanuja za bardzo czegoś co nie jest ich
    własnościa. A pomimo tego te drzwi 7 lat wytrzymały
    Zwykłe pełne drzwi.

    >Na wynajem robi się jak najtaniej ...

    Zawsze trzeba starać się robic jak najtaniej- nawet kupujac markowe drogie
    produkty trzeba negocjowac szukac itp aby kupic jak najtaniej. Kwestia
    stosunku ceny do jakości jest ważna. Wysoko cena nie zawsze równa się
    wysokiej jakości. Jest tu watek o meblach kuchennych "renomowanej" firmy
    HTH. Jak popatrzyłem na ceny ich mebli w katalogach to szok- niewielki
    zestaw do kuchni kosztuje kilkadziesiąt nawet tysięcy. Ale to ceny dla
    jeleni chyba bo jak poszukac to są ich meble z 80% rabatem nawet. Albo
    zmywarkę do zabudowy mają w ofercie za ponad 7 tys którą dobrodusznie w
    promocji przecenili na 3500zł. Myślisz że ta zmywarka za cene nawet 3500zł
    jest w czymś lepsza od zmywarek ogólniedostepnych w cenach poniżej 2000zł?

> [...]

    >Tyle że drzwi najładniej się prezentują z ościeżnicą regulowaną
    >przeznaczoną dokładnie do danych drzwi ...

    Jak dobrze zamontujesz zwykłą oscierznice+ wszystkie listwy to wizualnie nie
    będzie gorzej od regulowanych. Tylko ze cena będzie zaledwie minimalnie
    niższa za komplet od ościeznicy regulowanej.

    >Oczywiście można "zaoszczędzić" i kupić ościeżnicę metalową lub zwykłą
    >ale efekt końcowy będzie gorszy niż w przypadku ościeżnicy regulowanej
    >idealne dopasowanej do danych drzwi.

    Metalową mam w kotłowni. Tam spełnia swoją role.

    Krzysiek

  • 28. Data: 2011-02-08 09:01:25
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > sie nie dzieje. Zreszt co z ego moze sie w domu z drzwiami wewnetrznymi
    > dzia ? A nawet jakby co to po 5-10 latach wymienisz na nowe. Koszt nie

    Wymiana ościeżnicy także ?

    Wymienia się drzwi razem z ościeżnicą , no chyba że kupisz drzwi w
    kolorze idealnie takim samym jak ościeżnica ...

    Większość takich "chwilowych" zakupów jest na stałe. Dobrze o tym
    wiem ;)

  • 29. Data: 2011-02-08 09:09:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > sie nie dzieje. Zreszt co z ego moze sie w domu z drzwiami wewnetrznymi
    > dzia ? A nawet jakby co to po 5-10 latach wymienisz na nowe. Koszt nie

    Tak. Banalna sprawa.

    >Wymienia się drzwi razem z ościeżnicą , no chyba że kupisz drzwi w
    >kolorze idealnie takim samym jak ościeżnica ...

    Co za problem wymienic razem z oscieżnicą?

    >iększość takich "chwilowych" zakupów jest na stałe. Dobrze o tym
    >em ;)

    To prawda

  • 30. Data: 2011-02-08 09:18:15
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Dokałdnie tak. Lokatorzy nie szanuja za bardzo czegoś co nie jest ich
    > własnościa. A pomimo tego te drzwi 7 lat wytrzymały
    > Zwykłe pełne drzwi.

    Ok.

    Ale jak ktoś robi "dla siebie" to chyba trochę inaczej na to
    patrzy ...

    Wątpie aby ktoś dla "siebie" założył najtańsze panele 6mm , najtańsze
    drzwi , najtańsze kafle i itd ..

    > Zawsze trzeba starać się robic jak najtaniej- nawet kupujac markowe drogie
    > produkty trzeba negocjowac szukac itp aby kupic jak najtaniej. Kwestia
    > stosunku ceny do jakości jest ważna. Wysoko cena nie zawsze równa się

    A czy jak gdziekolwiek podałem jakąś markę albo sugerowałem drogie
    drzwi ?

    Każdy producent ma w swojej ofercie bardzo duży zakres cenowy i
    jakościowy produktów. Od najtańszych drzwi z okleiną papierową ,
    poprzez coraz lepszej jakości okleiny , z przeszkleniem , bez
    przeszklenia i itd ...
    Można kupić od jednego producenta drzwi za 100zł a można i za
    1000zł ...

    Ja nigdy nie byłem zwolennikiem patrzenia na markę , bo często można
    się na tym przejechać i przepłacić za coś co nie jest warte takiej
    kasy ...
    Ale to nie znaczy że należy wpadać ze skrajoności w skrajność. Zawsze
    warto szukać złotego środka.
    Według mnie warto kupić to co komu się podoba , marka ma drugorzędne
    znaczenie ...

    To my będziemy oglądać nonstop te drzwi i je użytkować ...

> [...]
    > jest w czymś lepsza od zmywarek ogólniedostepnych w cenach poniżej 2000zł?

    Popadasz w skrajności ...

    Ja mówiłem o drzwiach za 300-400zł i ościeżnicach regulowanych za
    250-400zł ...
    Nie są to chyba ceny wyśrubowane i są to ceny za produkty z najniższej
    klasy.

    Mi samemu marzyły się drzwi z drewna dębowego , ale jak dostałem
    "wycenę" (około 2000zł od sztuki) to niestety musiałem zejśc na ziemię
    i szukać bardziej "przyziemnych" drzwi ...
    oczywiście chciałbym tak jak każdy "zaoszczedzić" , ale stwierdziłem
    że nie będę psuł wyglądu drzwi montując niedopasowane kolorystycznie
    ani stylistycznie ościeżnice metalowe ani ościeżnice stałe ...
    No chyba że ktoś ma szczeście i ma ściany gdzie idealnie wejdą
    ościeżnice stałe , ale w przypadku ościeżnic stałych tak trzeba kupić
    ćwierćwałek i listwy ozdobne i cena robi się zbliżona do ościeżnicy
    regulowanej ...

    Niestety bardzo często ościeżnica jest droższa od drzwi :(

    U mnie będą dwie ościeżnice (na mur 24cm) które będą droższe od drzwi :
    (

    > Jak dobrze zamontujesz zwykłą oscierznice+ wszystkie listwy to wizualnie nie
    > będzie gorzej od regulowanych. Tylko ze cena będzie zaledwie minimalnie
    > niższa za komplet od ościeznicy regulowanej.

    No właśnie ...

    Ościeżnice regulowane mają ten plus że idealnie pasują do muru i mają
    listwy ozdobne z obu stron.
    Ościeżnice stałe są pozornie tańsze , bo trzeba dokupić dodatki
    wykończeniowe (ćwierć wałem , listwy + droższy koszt montażu
    (obróbki).