  • Data: 2009-01-10 16:55:02
    Temat: Re: dynia
    Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz szukam nasion dyni, która by mi jak włoska smakowała.
    > Znacie może podobną odmianę dostępna w naszych sklepach ?

    Podepnę się do wątku.
    też bym chętnie znalazł smaczna odmianę dyni.
    2 lata temu kupiłem dynię o kształcie nietypowym,
    wydłużonym, jakby połączonych 2 kulek. Taki "gigantyczny
    fistaszek". Spodziewałem się 2 komór z nasionami w środku.
    Tymczasem jedna część zawierała nasiona, a druga była
    samym miąższem.

    Smak tej dyni był świetny. Soczysta i słodsza bardziej niż
    typowa dynia. Można ją było bez przymuszania się jeść na surowo.
    Gdybym ją dostał do zjedzenia z zamkniętymi oczami to
    bym powiedział, że to taki trochę mniej dojrzały melon.

    Czy z mojego opisu uda się komuś z Was zidentyfikować odmianę?
    Chętnie bym to kupił i nasiał w tym roku.