    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 9 Nov 2015 11:51:21 +0100

    Mon, 9 Nov 2015 00:52:50 -0800 (PST), uciu

    > Działka 1:
    > - okolica, lużna nowa zabudowa, pola, łąki, las - cisza

    To jest ogromna zaleta.

    > - nowe domy, mało kopciuchów

    To jest ogromna zaleta.

    > - duzy koszt podłączenia mediów - woda 150m (inwestor rurociągu chce
    > 12tyś za mój udział + moje podłączenie od niego do mnie),

    To jest wada, ale można wywiercić swoją wodę.

    > gaz 150m (podobnie jak z wodą - odstępne + swoja część)

    To jest wada, ale można ogrzać prądem.

    > - brak kanalizacji - musi być szambo

    To jest wada, ale raz na 2-3 miesiące.

    > - największy minus wg mojej żony to to ze przystanek 1,5km
    > (w tym droga utwardzona to połówa i połowa polna (nieodśnieżana)

    To jest dosyć poważna wada, o ile żona nie ma "prawka".

    > - wszędzie daleko...nawet po masło...trzeba jechać autem około 3km,

    Ja tak żyję od paru lat i... żyję. :P Wszystko zależy od tego, czy Ty albo
    żona lubi mieć co rano świeże bułki. Ja to rozwiązałem tak, że sam piekę
    chleb i mam świeży. ;)

    > Działka 2
    > - media z kanalizacją w granicy wiec koszt niski

    To jest ogromna zaleta.

    > - autostrada w linii prostej 200-300m od działki - wysokie bariery ale hałas jest

    To jest poważna wada, bo w domu i ogrodzie się ODPOCZYWA.

    > - pociąg 300m ale po drodze są jeszcze 3 linie domów wiec hałas jakoś się rozprasza

    Znajomi mieszkają tuż przy torach i jakiegoś specjalnego dramatu nie ma z
    powodu hałasu, aczkolwiek zależy od natężenia trasy i faktem jest, że
    ściany już im zdrowo popękały.

    > - przewaga starej zabudowy

    To jest wada.

    > - największy plus - wszędzie blisko (ok 600m) - przedszkole/szkoła/sklepy/banki itp

    To jest zaleta.

    Ja bym brał jednak odludzie, ciszę, względnie czyste powietrze. Resztę
    problemów związanych z odległością czy alternatywnymi elementami da się
    rozwiązać. Teraz mogą się wydawać nie do przeskoczenia, ale później staną
    się naturalne, bo człowiek to się proszę Pana, do wszystkiego potrafi
    przyzwyczaić. Do hałasu i smrodu też oczywiście, tylko po co...

    --
    Pozdor
    Myjk