  • Data: 2015-11-09 20:01:39
    Temat: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    widze, że zdania są tu podzielone jak u mnie w rodzinie:-)

    Dzieci małe są - na razie przedszkole ale za chwile bedzie dojazd do szkoly
    i juz moze pojawić się problem...tego głównie obawia się żona, bo ona sama
    na prawko i jezdzi autem

    Osobiscie wolalbym cisze...

    Na razie mi sie nie pali wiec poczekam na opcje 3... choc nie ukrywal ze
    sprawu papierkowe chcualbym zalatwic przez zimo/wiosne :-)

    Oczywiscie w gre wchodza finanse, bo 4tyś to jednak spora rozniaca za taką
    samą działke.
    Rzonica pewno by znikła jak podłącze media... do działki w polach.

    Inna rzecz to przy tej działce w polach mi isc droga miejska...kiedyś, ale
    8m jest na nią zostawione.
    Na razie jest droga 3metrowa wykupina już przez miasto. Jak bedzie droga
    miejska to pewnie pojawi sie kiedys kanalizacji.
    I nie jest to dokońca tak dzicz:-) 1,2 działka to domy, potem są 2 puste,
    potem dom w budowie, potem swiezo sprzedana działka.
    Ja mam do wyboru działke 7 lub 8. Kazda z działek jest taka sama i ma 50m
    długości

    uciu