  • Data: 2015-11-10 08:46:15
    Temat: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2015 20:24:12 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > Czy są dziadkowie... chętni do pomocy z wnukami? Czy do którejś z
    > lokalizacji mają zdecydowanie bliżej? ( na piechotę). Czy odludzie
    > będzie kiedys bardziej zamieszkane? Za 20 lat... Czy to będzie wada czy
    > zaleta?

    Dziadki są chętne do pomocy :-)
    do lokalizacji w "mieście" mają 1km pichotką, do lokalizacji "na wsi" 5km (auto)
    Odludzie na pewno będzie bardziej zamieszkane bo w przeciągu 3 lat na 3 z 8 działek
    powstały domy. 2 koljne mają się budować w przyszłym roku. MIasto ma tez w planie
    zrobić drogę w granicy działki...kiedyś (na planach droga już jest)

    Napisałem wątek by poznać różne za i przeciw i może to pomoże nakierować się na
    któreś miejsce.

    Dzięki
    uciu