  • Data: 2015-11-12 13:24:37
    Temat: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale skoro autostrada jest, to nie ma o czym gdybać. A znowu takiego
    > wygnajewo do mnie nie przemawia. Mam znajomych, którzy się tak
    > powyprowadzali. Oczywiście jakoś żyją, ale nie raz się słyszy, że męczą
    > ich te dojazdy ciągłe.

    zapytaj ich co to znaczy ciągłe dojazdy. ja przez bardzo krótki czas
    życia, byłem zadowolony że nie muszę jeździć autem. do pracy 1.2km z
    buta, albo na rowerze, zakupy po drodze. szkoła przedszkole kosciół pod
    domem. ale potem tak się pozmieniało że drugie dziecko (alergiczne)
    trzeba było wozić do przedszkola 5km, sklpeiki pozamykali, a te które
    zostały odstraszają cenami, wiec większość zakupów wymaga przejażdżki do
    supermarketu. Wiec to że się mieszka w centrum, nie oznacza jeszcze że
    jeźdzć nie będzie trzeba. może mniej, ale czy to duża różnica?

    ToMasz