  • Data: 2015-11-21 19:23:26
    Temat: Re: działka na zadu... a w "centrum"
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-20 o 10:04, Piotrek pisze:

    > Istnieje jeszcze możliwość, że on to robił na podstawie starych
    > przepisów i być może wtedy takie pozwolenie trzeba było uzyskać.
    Nie, 5 lat temu, na zgłoszenie, w zasadze to była zmian w projekcie
    bo miałem mieć szambo, ale kierbud wpisał do dziennika oczyszczalnię
    i na nią załatwiałem papiery, w ochronie środowiska usłyszałem że to i
    tak tylko na 10 lat, wtedy nie drążyłem tematu bo nie miałem czasu,ale
    jak budowali mi kanalizację to dostałem info od chyba projektanta że
    po 10 latach i tak się będę musiał włączyć.
    Teraz jeszcze sprawdzam i papierach mam że zgłosiłem ją w 2008 roku czy
    czas szybciej leci niż myślę :) jako zwykłe korzystanie z wód, a w 2011
    mam zawiadomienie o zakończniu budowy domu i tam także oczyszczalnia
    jest wpisana. Ma także pismo o braku sprzeciwu :)
    Ale faktycznie chyba macie rację, nigdzie nie widzę aby zezwolenie było
    czasowe.

    --
    Pozdr

    Janusz_K