  • Data: 2009-11-08 19:23:38
    Temat: Re: działki bez drogi dojazdowej - długie
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek <r...@o...pl> napisał(a):

    > Pisałem na pl.soc.prawo, ale niestety niewiele sie dowiedziałem, może tu,
    od
    > doświadczonych dostanę więcej pomocy?
    > Pozdrawiam,
    > Przem
    >
    > ----
    > Witam,
    > Mam pytanie, ew. proszę o skierowanie do jakiejś kancelarii w Szczecinie,
    > która ma praktykę w sprawach dróg dojazdowych.
    >
    > Sprawa wygląda tak, jest 6 działek budowlanych na obrzeżach wioski,
    > przyległe do otuliny parku narodowego, tak jak na rysunku:
    > http://www.przemek.acx.pl/droga.PNG

> [...]
    nie mozna wydzielić działki bez dojazdu bez wzgledu na to czy jest to
    działka rolna czy budowlana
    to że masz działki bez dojazdu jest winą i geodety który dokonywał podziału
    i starostwa lub gminy który ten podział zatwierdziło
    twoje długie wywody i kombinacje cos mi podpowiadają że masz udział w tym
    szemranym wydzilaniu działek bez drogi dojazdowej