  • Data: 2016-12-05 10:44:02
    Temat: Re: elektroniczne zawory termostatyczne do grzejników
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    Cena 50 zł/szt. dobra, no ale tak reasumując:
    Warto było wymieniać z już założonych (powiedzmy przez dewelopera) głowic
    "mechanicznych"?

    U mnie głowice termostatyczne (Oventrop) sa tak gówniane (nałożone na zawory w
    grzejnikach Rettig, nie wiem, jaki to typ zaworów, ale cholernie głośne te zawory
    przy przytłumionym przepływie, prawie się nie da spać - a grzejniki już z zaworami
    importowane z Austrii na zamówienie), że nie trzymają nastaw.
    Tzn. na każdej ze sztuk głowic ustawienie powiedzmy 2,5 czy 3 oznacza inne działanie
    (inny próg).
    Musiałem sporo pożonglować głowicami pomiędzy pomieszczeniami, żeby mniej więcej w
    każdym pomieszczeniu podobne nastawy ustawiać.
    W łazienkach (głowice niby takie same Oventrop, ale jednak do innego typu wkładek
    zaworowych w drabinkach Enix) to już w ogóle tragedia z nastawianiem, właściwie
    poniżej nastawy 4-4,5 w ogóle nie otwieraja przepływu (a temperatura podobna jak w
    pokojach ok. 22°C).

    Dla odmiany głowice Heimeier w innym mieszkaniu już od prawie 20 lat działają bez
    zarzutu.

    -----