  • 51. Data: 2010-08-21 17:04:50
    Temat: Re: elektryka - podlaczenie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    A ja mam przewod do ziemi z bolcow poprowadzony.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 52. Data: 2010-08-21 17:06:59
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Dlaczego uważasz że to gówno. To dobre konstrukcje i bezpieczne. Jak źle
    > podłączony to wywala bezpiecznik bo robi zwarcie. Jak dobrze podłączony to
    > pracuje bardzo dobrze. W tych konstrukcjach z 5cm2 elektrody można
    > wyciągnąć 1

    Bo ja gówna nie dającego się do różnicówki podłączyć w domu nie zainstaluję!

    > kilowata. Żadna grzałka tego nie wytrzyma. Podgrzewacz 10kW można zmieścić
    > zbiorniku wielkości szklanki.

    A ja 5 grzałek 2 kw zmieszcze w 5 szklankach. Mam miejsce.

  • 53. Data: 2010-08-22 13:14:04
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > To znaczy, że co ta elektroda chce? Plusa czy minusa?
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/
    Widze że z tematem dość mocno odbiegliśmy.
    Układ z elektrodą jonizacyjną jest zasilany napięciem przemiennym.
    Jonizacyjna kontrola płomienia polega na tym że jeśli poda się napięcie
    przemienne między np.palnik a elektrode jonizacyjną,to pod wpływem płomienia
    zaczyna płynąć prąd stały.Ze względu na wykorzystanie tego zjawiska do
    kontroli działania palnika jest wymagane podłączenie zasilania kotła zgodnie
    z instrukcją.
    Jak dla mnie to EOT
    pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-08-22 14:59:30
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > płomienia zaczyna płynąć prąd stały.Ze względu na wykorzystanie tego
    > zjawiska do kontroli działania palnika jest wymagane podłączenie zasilania

    I gdzie w tym opisie jest napisane, że ma znaczenie gdzie jest faza?

  • 55. Data: 2010-08-22 20:31:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > A ja mam przewod do ziemi z bolcow poprowadzony.

    i nie masz połączenia galwanicznego N - PE w szafce?

  • 56. Data: 2010-08-22 20:33:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ależ ono może być całkiem elastyczne - kable to linka, izolacja to
    > taśma... :-)))
    > Zgodnie ze sztuką powinien mieć łączówkę najlepiej zrobioną z
    > różnicówki 25A w miejscu dostępnym przy kuchence, acz z dala od
    > płomienia jak i możliwości zalania.

    generalnie bez sensu, wystarczy zwykłą puszka w ściane z listwa zaciskowa na
    którą sie wpina kuchenkę.

  • 57. Data: 2010-08-22 20:59:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > i nie masz połączenia galwanicznego N - PE w szafce?

    Ma własne trafo z uziomami na linii przy chałupie.

  • 58. Data: 2010-08-22 21:00:57
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > generalnie bez sensu, wystarczy zwykłą puszka w ściane z listwa zaciskowa
    > na którą sie wpina kuchenkę.

    To tylko kolejne rozwiązanie.

  • 59. Data: 2010-08-22 22:33:40
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Myślenie nie boli ,trzeba Ci tłumaczyć jak chłop krowie na rowie ? Skoro
    palnik służy jako druga elektroda to wg ciebie na elektrodzie jonizacyjnej
    ma być L czy N ?
    Jeżeli to dla ciebie za trudne pytanie to wybacz ale nie mam czasu na
    uświadamianie ciebie.Jeżeli Cie naprawde temat interesuje to odpowiedzi
    znajdziesz w necie,wystarczy że wykażesz minimum chęci.A jeżeli nie masz
    takiej chęci to pozostaje ci żyć dalej w błogiej nieświadomości albo
    uwierzyć mi na słowo ze kotłom z jonizacyjna kontrolą płomienia nie jest
    obojętne jak są podłączone do sieci elektrycznej.

  • 60. Data: 2010-08-23 06:17:23
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Mam, ale zauważ, że jest to jest logicznie zgodne z "A ja mam przewod do