  • Data: 2018-03-16 21:57:38
    Temat: Re: elektrykę rozkładam
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > -oświetlenie bez specjalnych wygłupów
    ja bym się nad tym zastanowił. Zapomnijmy o oświetleniu podjazdu. co
    pierwsze "padnie" z elektryki w domu? źródło światła, świetlówka,
    żarówka, co tam dasz. Warto projektować całą resztę jako bezawaryjną, a
    żarówki zostawiać? Czy to nie wygląda jak usunięcie wszystkich zębów z
    wyjątkiem jednego, żeby nie zapomnieć co to ból zęba?
    Wiem ze to nie popularne, ale moze zrób sobie światło, zamiast 20W z 60
    diodek, 20w z 500dodek. (koszt mniej niż 20zł). zapomnisz o konieczności
    wymiany. no i nie wiem czy nie ważniejszy aspekt, będzie działało na
    12v, co łatwo połączyć z jakimś oświetleniem awaryjnym, w momencie
    zaniku napięcia sieciowego. Łatwo też sterować czujnikami ruchu,
    wzbogaconymi o rzeczywisty czas lub pomiar natężenia światła

    ToMasz