  • Data: 2014-04-26 11:31:57
    Temat: Re: gaz czy ekogroszek ?????
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2014 o 10:59 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Właśnie zbieram oferty.
    > Dom 220m (na razie na etapie PNB), więc wycena za kompletną instalację
    > CO + CWU.

    Na 220m2 instalacja będzie trochę kosztowała.

    > Kolektor Pionowy.
    > Wyceny ok 65-75 tys za wszystko.
    Ale to trochę drogo masz, ja ci proponuję PC powietrzną która chodzi w
    zimie prawie cały czas + kocioł elektryczny pracujący w nocy na II taryfie
    w większe mrozy. Jak chcesz moge ci to policzyć i zaprojektować. Kosztowo
    wyjdzie ci to połowa albo i mniej od tego co napisałeś. A i koszty grzania
    nie będą powalać.

    PS jak jesteś zainteresowany to odezwij sie na priva, policzymy dokładnie.

    --

    Pozdr
    Janusz