  • Data: 2009-10-12 14:45:05
    Temat: Re: gazociag na dzialce
    Od: "volin" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    za mja dzialka idzie gazociag wysokiego cisnienia 6,3 MPa, strefa zabudowy
    wynosi 20 m.
    najulepiej dowiedziec sie w gminie lub u wlasciciela gazociagu.
    u mnie beda zabudowania wchodzace 1,5 metra w strefe zabudowy ale to
    oczywiscie trzeba bylo uzgodnic z gazownia.
    w gazowni powiedzieli ze wszystko powyzej 15m od rury sa w stanie uzgodnic.
    kwestia paru telefonow aby sie dowiedziec.
    pozdrawiam

    volin