    From: "Jarek P." <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gdzie układać rury pp
    Date: Fri, 29 Jul 2011 05:33:28 -0700 (PDT)

    On 29 Lip, 08:23, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Pisałem, żeby układać na wierzchu lub w bruzdach i ewentualnie zasłonić
    > jakąś maskownicą.

    Pisałeś to i jeszcze wiele innych rzeczy, ja zaś odniosłem się tylko i
    wyłącznie do tego, jakoby kładzenie rur w ścianach zmniejszało ryzyko
    ich uszkodzenia, to miał być komentarz nie tylko do twojej wypowiedzi,
    ale i do innych, które się równolegle pojawiły. Układania w bruzdach
    zasłanianych demontowalnymi maskownicami nie traktowałem poważnie z
    przyczyn chyba nie wymagających dodatkowych tłumaczeń.

    > Ty na prawdę masz problem z czytaniem...
    >
    > TAK. SŁYSZAŁEM. U MOICH RODZICÓW WYCIEKAŁA WODA OD CO Z RUR W POSADZCE.
    > TAK, BYŁY TO RURY PP.

    Ty zaś masz poważny problem z kulturą wypowiedzi. Chamowatymi tekstami
    dodajesz sobie ważności, czy tak masz z natury? Nie pisałeś wcześniej
    konkretnie o przeciekających rurach z PP, rzuciłeś jedynie luźną uwagę
    o przecieku w podłodze. Ten akurat mógł się trafić przy dowolnym
    materiale, ja zaś cały czas twierdzę, że akurat PP jest tu jak
    najbardziej godne zaufania.
    BTW, dlaczego twoim rodzicom rozszczelniło się to PP w podłodze?
    Napiszesz?

    J.