    From: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gwozdzik czy klej
    Date: Thu, 16 Dec 2010 16:37:57 +0100

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:79e93a41-09ff-4976-bd62-fda2442e629b@i17g2000vb
    q.googlegroups.com...
    On 16 Gru, 15:45, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Wstawiam drzwi wewnetrzne i wykonawca przybi mi listwy ma ymi gwozdzikami.
    > Na listwach fornir debowy wiec bardzo nie widac. Ale ja upierdliwy jestem.
    > Sprawy nie dogadalismy wczesniej. Ale wydawalo mi sie, ze listwy sie klei
    > nie przybija jak futryne w oborze. Wykonawca twierdzi, ze samym klejem nie
    > wystarczy przykleic bo z czasem moze odpasc. I to z farba albo i z
    > tynkiem.
    > Kto w takim razie ma racj ?

    Ja bym tam zadnego kleju nie stosowal. Jak kiedys bedziesz chciał
    listwę wymienić (np. ci dziecko ją obije, pies obgryzie, itp.), to jak
    przyklejona, to umarł w butach. Jak na gwózdki, to odbijesz z
    łatwością.

    Zresztą sam piszesz, że tego nie widać praktycznie...

    Niestety ja widzę. Ale jak pisałem wczesniej jestem upierdliwy. W dwoch
    listwach gwozdek poszedł bokiem i odkleił fornir i to ma pójśc do wymiany
    bez gadania. szkoda, ze w reszcie listew poszedł prosto :-(.
    Dziesiec lat temu przyklejałem listy na jakis silikon. Do tej pory trzymaja
    sie wiec argumenty moztazysty,że odpadna jakos do mnie nie przemawiaja.