  • Data: 2017-08-12 14:43:58
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 sierpnia 2017 14:04:03 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
    > no to dawaj listę tych, które nie działają na win7 i wyzszych.
    programisci psują kolejne funkcje) ale póki nie muszę to uzywam rzeczy dobrych i
    sprawdzonych. Lepsze jest wrogiem dobrego :) win7 bedzie do grania i ewentualnie do
    pracy jak juz xp wymieknie.

    (jak długo bede mógł). Nie lubie gdy ktos za mnie decyduje jak mam uzywac kompa.

    > to Twoje wyznanie, czy skopiowałeś to z jakiegoś hejta - linux windows?
    > No bo jak Twoje to olej wyindowsy i ucz się programów na linuksa. raz
    > na całe życie

    linuxy uzywam na raspberrypi, a do roboty potrzebuję pewnego zestawu programów,
    wystarczy ze jeden z nich nie da sie odpalic na linuxie by ta opcja odpadła.
    A takich programow mam co najmniej dwa, dalszych nawet nie sprawdzam.

    b.