  • 1. Data: 2017-08-11 08:54:17
    Temat: hej komputerowcy part 2
    Od: Budyń <b...@g...com>

    dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt nowoczesnym
    komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz odpada bo za
    nowoczesny?

    b.

  • 2. Data: 2017-08-11 09:08:06
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 08:54:19 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz

    Weź Budyń tego XPka zezłomuj - to system który nie nadaje się już do
    niczego. Jest dziurawy jak sito. Jak już nie chcesz 10-tki to zostań przy
    siódemce, która jest znacznie od XPka szybsza i 138294879389 x
    bezpieczniejsza. XP w dzisiejszych czasach to szit który powinno się
    spuscić w kiblu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-08-11 09:32:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 08:54:19 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    > nowoczesnym komputerze.

    Już nawet nie da się siódemki zainstalować na tych nowszych prockach,
    musisz popatrzeć żeby nie wtopić bo tylko ten szajsowaty 10 Ci zostanie...

    L.

  • 4. Data: 2017-08-11 10:09:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 09:32, Lisciasty wrote:

    > Już nawet nie da się siódemki zainstalować na tych nowszych prockach,
    > musisz popatrzeć żeby nie wtopić bo tylko ten szajsowaty 10 Ci zostanie...

    A co ma 7 czego nie ma 10?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-08-11 10:12:05
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 09:32:59 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Już nawet nie da się siódemki zainstalować na tych nowszych prockach,
    > musisz popatrzeć żeby nie wtopić bo tylko ten szajsowaty 10 Ci zostanie...

    E, na jakich prockach niby się nie da?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2017-08-11 10:16:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 10:12, Adam Sz. wrote:

    > E, na jakich prockach niby się nie da?
    > pozdr.

    Procek jak procek ale 7-ka ma wsparcie jeszcze tylko przez 2,5 roku.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-08-11 10:22:51
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:09:10 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > A co ma 7 czego nie ma 10?

    10 mnie drażni zupełnie subiektywnie :>

    L.

  • 8. Data: 2017-08-11 10:24:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:12:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > E, na jakich prockach niby się nie da?

    7. generacja procków intela ponoć nie wspiera win 7. Ale nie wgryzałem
    się w temat.

    L.

  • 9. Data: 2017-08-11 10:25:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:16:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:
    > Procek jak procek ale 7-ka ma wsparcie jeszcze tylko przez 2,5 roku.

    Budyniowi zwisa kalafiorem, czy system operacyjny ma wsparcie, czy też nie ;P

    L.

  • 10. Data: 2017-08-11 10:38:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:16:47 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Procek jak procek ale 7-ka ma wsparcie jeszcze tylko przez 2,5 roku.

    Lepsze wsparcie jeszcze przez 2,5 roku niż brak wsparcia od 3 lat ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.