  • 1. Data: 2017-08-09 10:32:54
    Temat: Grunt pod tynk ? Tynk, a może tylko gładź ?
    Od: ernst <e...@o...eu>

    Poszukuję jakiegoś dobrego gruntu pod tynk.
    Tynk ma być położony na beton, który po zdjęciu szalowania jest
    gładziutki jak szyba, więc obawiam się, żeby mi nie odpadał. Porowatość
    jest naprawdę nieduża.

    Zastanawiam się też czy na suficie nie zastosować tynku/gładzi gipsowej
    zamiast tradycyjnego tynku wapienno cementowego. Ze względu na to, że
    jak pisałem wykonana powierzchnia jest wyjątkowo równa o znikomej
    odchyłce. Odchyłka an powierzchni 32m2 to wklęsłość o głębokości około
    0,8cm. Przewodów oświetleniowych pokrywać nie muszę, gdyż są one
    prowadzone w podłodze kondygnacji wyższej.