  • 1. Data: 2017-08-06 17:42:11
    Temat: [trochę NTG] Czy da się sparować pilona MOOVO ze sterownikiem drzwi garażowych BFT?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Próbuję doprowadzić do sytuacji, że i brama wjazdowa, i drzwi garażowe
    będą obsługiwane jednym pilotem.

    Mam fajne piloty Moovo:
    http://www.mawer.pnet.pl/napedy/dm6008.jpg

    I mam mniej fajny sterownik bramy garażowej BFT TIZIANO:
    https://www.roleta.pl/images/automatyka_do_bram/bft_
    tiziano.jpg

    Powiedzcie, czy mogę jakoś to sparować? Na razie mi się nie udało.

    --
    MN

  • 2. Data: 2017-08-06 18:20:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 17:42:13 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    tiziano.jpg

    > Powiedzcie, czy mogę jakoś to sparować? Na razie mi się nie udało.

    Musisz dokupić odbiornik do pilotów moovo i podpiąć jego wyjścia do
    sterownika bramy garażowej. Piloty różnych firm nie są kompatybilne
    z innymi odbiornikami.

    Np.:

    http://allegro.pl/moovo-mhouse-odbiornik-radio-230v-
    2kan-819pil-i6909488068.html

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-08-06 21:31:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 18:20, Adam Sz. pisze:

    > Musisz dokupić odbiornik do pilotów moovo i podpiąć jego wyjścia do
    > sterownika bramy garażowej. Piloty różnych firm nie są kompatybilne
> [...]

    Nie miałem pojęcia, że takie rzeczy są do kupienia. Dzięki, pokombinuję.

    --
    MN